ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent projecta la instal·lació de 80 panells fotovoltàics d’autoconsum al centre de majors de Sant Rafel

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 25, 2021
283 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament sol·licita una subvenció a l’IVACE per comptar amb un equipament que permetria estalviar prop de 5.000 euros anuals i reduir un 52% el consum extern

L’Ajuntament d’Ontinyent, a través de la regidoria de Sostenibilitat, ha projectat la instal·lació de 80 pannells fotovoltàics d’autoconsum al Centre Integral de Majors del barri de Sant Rafel, dins la línia que ve duent-se a terme de foment de l’autoconsum i autoproducció energètica. A tal efecte, s’ha demanat una subvenció a l’IVACE per sufragar part del cost d’uns equipaments que permetrien estalviar prop de 5.000 euros anuals i reduir un 52% el consum extern.

La regidora de l’àrea, Sayo Gandia, explicava que dotar esta instal·lació municipal d’aquest equipament «suposarà un pas mes en la nostra aposta per les energies netes, una aposta que és rendible tant a nivell mediambiental com econòmic, i que estem promovent també entre els particulars a través de l’Oficina Verda. Amb accions com aquestes no sols podem ajudar reduir les emissions de gassos d’efecte hivernacle, sinó també protegir-nos de la pujada de la factura de la llum», assenyalava.

Segons s’exposa a un informe tècnic del Departament de Medi Ambient, la instal·lació dels 80 pannells fotovoltàics de 370 Watts, ocuparia una superfície de 192 m2 en la coberta del CIM, distribuïts de manera que fora possible la instal·lació de més pannells en el futur, al cas de voler passar a la modalitat d’autoconsum col·lectiu. Segons aquest informe, l’equipament dels pannells permetria cobrir un 51’73% del consum del centre en el seu funcionament normal, que és de 71.195 kw/any, suposant un estalvi de 4.776’81 euros anuals. La inversió estimada, de 39.055’2 euros més IVA, seria rentabilitzada al període de 8 anys.

Sayo Gandia recordava que per a reduir el cost de la facturació del subministrament elèctric o de gas a través de l’autoconsum individual o col·lectiu, l’Ajuntament posa a l’abast de la ciutadania tota la informació necessària a través de l’Oficina d’Economia Verda, ubicada al Mercat Municipal, per a fer ús de la qual cal concertar cita prèvia al telèfon 697854465.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El Concurs Internacional de Fideuà de Gandia fa història amb un rècord de països participants

La fideuà de Gandia consolida la seua hegemonia com a ambaixadora de la gastronomia valenciana…

De Calles a Alpuente: la rebelión de La Serranía contra la despoblación de la ‘España vaciada’

En el corazón del interior de Valencia, una comarca ha decidido cambiar el guion que…

Los embalses del Júcar registran su segundo mejor nivel en 35 años y garantizan la campaña de riego

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) encara la inminente campaña de riego con unas perspectivas…

Otras noticias

Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?