ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara l’espai perquè la Conselleria instal·le els aularis prefabricats dels col·legis Martínez Valls i Vicente Gironés

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 17, 2021
422 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’adequació dels terrenys es durà a terme a una parcel·la de 4.000 m² adjacent als centres i tindrà un termini d’execució de 3 mesos

L’Ajuntament d’Ontinyent va a iniciar als propers dies les obres d’adequació de l’espai on la Conselleria d’Educació de la Generalitat Valenciana ha d’instal·lar els aularis prefabricats que acolliran a l’alumnat dels col·legis Martínez Valls i Vicente Gironés mentre s’executen les reformes del pla ‘Edificant’ a estos centres.

Cal recordar que el pla ‘Edificant’ que finança la Generalitat Valenciana i executa l’Ajuntament, contempla una inversió de 2’1 milions d’euros am CEIP Martínez Valls, per a la construcció d’un gimnàs i la reforma integral de l’edifici de primària; i altres 2’1 milions al Vicente Gironés, en unes obres que inclouran la millora de l’eficiència energètica i l’aillament tèrmic del centre, així com la reforma dels banys de primària.

El regidor d’Educació, Óscar Borrell explicava que “són obres molt importants, amb una inversió conjunta de més de 4 milions d’euros, i per poder executar-les, és necessari traslladar les funcions docents a estos aularis, que seran emprats primer per l’alumnat del Martínez Valls i posteriorment pel del Vicente Gironés. Els aularis els instal·larà la Generalitat, i l’Ajuntament el que va a fer ara és adequar els terrenys per fer-ho possible”, explicava.

Les obres d’adequació dels terrenys per als aularis prefabricats va estar adjudicada en concurs públic a l’empresa local Reycops, SL, per un import de 89.790 euros Iva inclós. L’espai és una parcela rectangular de 4.000 m² ubicada al nº58 del carrer José Iranzo, de propietat municipal, actualment destinada a usos dotacionals. Les obres que s’inicien ara consisteixen en l’adequació de la parcel·la per a posibilitar la implantació dels aularis, amb tasques de cimentació, tancat del terreny, enllumenat general i dotació de serveis urbans com son les connexions a subministre d’aigua potable, sanejament, subministrament elèctric o instal·lació de comunicacions.

Óscar Borrell incidia en què “el trasllat de la docència temporalment a estos aularis és una necessitat per tal de poder fer realitats unes obres de gran envergadura. Unes obres que suposaran un abans i un després a l’activitat a estos centres, que per fi estarà adaptada a les necessitats del segle XXI”, concloïa.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Mobilització Cultural per a defendre el nom de l’IES Isabel-Clara Simó de l’Alcúdia de Crespins davant la intenció de retirada del govern del PP

El teixit cultural de la comarca de la Costera ha dit prou. Una onada de…

Reabre al tráfico la N-3 en Utiel: Finalizan las obras del nuevo puente sobre el río Madre tras la actuación del Ministerio

Buenas noticias para los conductores de la provincia de Valencia. El Ministerio de Transportes y…

Llum verda a la regeneració de la platja del Grau Vell: Un respir per al litoral de Sagunt

El litoral de Sagunt rep una de les notícies més esperades per a la seua…

Otras noticias

Montserrat Caballé.
La Vall d'Albaida

Concert gratuït a Llutxent: Una gran Gala d’Òpera i Sarsuela retrà homenatge a Montserrat Caballé aquest dissabte

Por Toni Cuquerella
01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
Vendimiabl
AgronewsLa SerraníaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

La uva valenciana sufre una parálisis comercial a un mes de la vendimia

Por Javier Ruiz
Reunió de l'alcalde d'Ontinyent amb representants de l'lCAV.
La Vall d'Albaida

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Acaben els accessos ‘furtius’ al Pou Clar d’Ontinyent: noves tecnologies i més policia per protegir el paratge

Por Toni Cuquerella
Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?