ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa quatre escoles d’estiu i una ludoteca amb el Pla Corresponsables

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 3, 2022
298 vistas
5 Min lectura
Compartir en:

NULL

Les regidories d’Igualtat, Educació i Joventut uneixen esforços per coordinar una iniciativa que pretén ajudar a les families a conciliar la vida familiar, laboral i personal i crear llocs de treball de qualitat

Les escoles d’estiu dels col·legis oferiran 300 places als col·legis per 40 euros amb descomptes de fins al 75%, i tant les 50 places de l’escola d’estiu de l’Espai Jove com les de la ludoteca seran gratuïtes

Les regidories d’Igualtat, Educació i Joventut de l’Ajuntament d’Ontinyent han unit esforços per coordinar la posada en marxa del Pla Corresponsables, que destinarà 159.000 euros a impulsar nous recursos de conciliació a la ciutat. Els regidors d’estes tres àrees, Natàlia Enguix, Óscar Borrell i Jordi Vallés, presentaven aquest dimarts en roda de premsa la iniciativa, subvencionada per la la Generalitat i del Ministeri d’Igualtat, que té com a objectiu ajudar a les families a conciliar la seua vida familiar, laboral i personal i crear llocs de treball.

Natàlia Enguix explicava que aquest pla “ve a completar els programes que ja porten en materia d’igualtat i benestar social com el centre de majors i els centres cívics, els centres de dia i el centre ocupacional o la col.laboració amb entitats com AFAO i ADIEM. A ells es sumen ara el recursos per atendre a les xiquetes i xiquets de 2 a 14 anys, facilitant la conciliació de les famílies i fomentant l’ocupació especialment de les dones, que encara són les que soporten la major responsabilitat familiar”, apuntava.

Així, amb el Pla Corresponsables va a posar-se en marxa 4 escoles d’estiu amb 350 places, una ludoteca, i va a redactar-se el primer pla de conciliació de la ciutat d’Ontinyent. Pel que fa a la primera ludoteca municipal d’Ontinyent, es posarà en marxa en juny per a xiquetes i xiquets de 2 a 14, al Parc del Mestre Ferrero amb horari ininterrompit, “un recurs gratuït que inclourà activitats inclusives, lúdiques, socioeducatives i culturals amb una visió pedagògica que potèncie l’educació en valors i el desenvolupament integral de les xiquetes i xiquets”.

Óscar Borrell donava detalls de les tres Escoles d’Estiu que es posaran en marxa als col·legis, amb un preu de 40 euros per alumne, i que prestarà servei durant tot el mes de juliol i la primera setmana d’agost. Enguany, com a novetat, es podran inscriure els menuts des dels 2 anys (anteriorment era des dels 3), i l’horari serà de 9 a 14 hores amb la possibilitat d’obrir des de les 8.00 hores una “escola matinera”. Els preus disposaran de bonificacions de fins al 75% per a famílies amb més d’una alumna o alumne inscrit.

Borrell explicava que, per evitar desplaçaments, les escoles se situaran en barris diferents, als col·legis Vicente Gironés, Carmelo Ripoll i La Solana, amb 100 places per a cadascuna; i posava en valor els 40 llocs de treball de monitores i monitors que es van a crear amb estes escoles. El regidor d’Educació també recordava que durant l’estiu els xiquets i xiquetes tindran al seu abast al voltant de 10 escoles esportives d’estiu al Poliesportiu Municipal i també cursos de natació, “amb la qual cosa podem dir que aquest va ser un estiu molt enriquit educativament”, manifestava.

Pel que fa al regidor de Joventut, Jordi Vallés explicava que el Pla Corresponsables també inclou una Escola d’Estiu gratuïta per a Adolescents a l’Espai Jove del carrer Joan XIII del barri de Sant Rafel, que es podrà gaudir del 22 de juny al 5 d’agost de 16:00 a 20:00 hores, i que estarà enfocada per als i les joves de 12 a 14 anys, amb 50 places disponibles. Esta activitat serà compatible amb el projecte “Activa’t” del Consell Local de la Joventut, “amb la qual cosa els i les adolescents de la ciutat tindran al seu abast activitats per a tot el dia”, assenyalava.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Burjassot i la Universitat de València creen la Càtedra Vicent Andrés Estellés per a blindar el llegat del poeta

El llegat i la memòria del poeta valencià més universal del segle XX disposaran d'un…

Foios instala un sistema pionero de megafonía solar para alertas que funciona sin luz ni cobertura

El Ayuntamiento de Foios da un paso decisivo en la protección de su población ante…

Caixa Ontinyent dispara el seu benefici net un 22% i eleva el pressupost d’Obra Social a 3,8 milions

L’Assemblea General ordinària de Caixa Ontinyent ha aprovat els comptes anuals del passat exercici reflectint…

Otras noticias

La Conselleria ha iniciat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
Unitat de dany cerebral de l'Hospital d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El nou Hospital d’Ontinyent estrena una unitat pionera per a recuperar pacients amb dany cerebral

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?