ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

‘Ontinyent Participa’ rep 201 propostes de veïnat i associacions per als pressupostos municipals

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 7, 2022
261 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

S’ha registrat un augment del 5% de les propostes presentades respecte a l’edició anterior, que esta setmana seran sotmeses a anàlisi pels tècnics municipals

Veïnat i associacions d’Ontinyent han presentat finalment 201 propostes a la IX edició de “Ontinyent Participa”, la iniciativa del Govern d’Ontinyent que permetrà als ciutadans triar la destinació de 240.000 euros de la partida d’inversions municipals, per a les 5 propostes més votades. Divendres passat es tancava la primera fase, de recepció de propostes, registrant-se 201, el que suposa un increment del 5% respecte a l’edició anterior, quan van ser 192.

La regidora de Govern Obert i Transparència, Natàlia Enguix, destacava “la possibilitat que ha tingut una volta més la ciutadania per participar, i el fet que la quantitat total de propostes en la fase inicial haja augmentat respecte a l’edició anterior i haja superat les 200. El canvi a un pressupost màxim de 48.000 euros per a inversions o 18.000 euros en cas de despesa corrent està permetent registrar moltes propostes d’accions per al dia a dia de les persones, que a més podran realitzar-se en un temps reduit. També es destacable la consolidació d’una part important de persones proposants joves, una impliació entre la joventut que esperem que també es mantinga quan arribe la fase de votacions”, assenyalava.

Entre les propostes rebudes a través de la web “www.ontinyentparticipa.es” predominen les relatives al foment de l’oci juvenil, millores en l’enllumenat públic, millores en instal·lacions esportives o accions vinculades al medi ambient relatives a aspectes com repoblació forestal o vinculades a la reducció de les cremes. La regidora de Ciutadania, Virtudes González, agraïa “la implicació de totes les persones que han presentat estes propostes, una fase que és fonamental perquè a partir d’elles és des d’on el conjunt de la ciutadania va a poder decidir allò que volen que es faça”, manifestava.

Ara, després de la fase propositiva arriba esta setmana l’anàlisi tècnic de les propostes per part dels departaments municipals, per tal de comprovar que s’ajusten a les bases del programa i determinar els seus costos aproximats. Del 14 al 17 de novembre es celebraran els consells sectorials, on cadascun triarà una proposta d’entre les que hagen passat la fase tècnica; i una vegada aprovades les 10 propostes finalistes pel Consell de Ciutat, es presentarà el vídeo promocional amb les mateixes, i, si es possible, es farà una jornada on els i les proposants podran defensar la seua iniciativa. Finalment, del 23 de novembre a 21 de desembre, les persones majors de 16 anys empadronades a Ontinyent podran votar telemàticament 5 d’entre les 10 propostes finalistes.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

El desdoblament de la CV-60 comença a caminar amb obres sobre el terreny. La Generalitat…

Incendi en una nau industrial de Xàtiva: el foc crema un magatzem de banyeres d’hidromassatge

Aquesta tarda de dijous s'ha declarat un en una nau industrial de Xàtiva, provocant una…

La automatización transforma la logística valenciana y marca el futuro del sector industrial

El sector logístico de la Comunitat Valenciana vive una etapa de transformación impulsada por la…

Otras noticias

Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
Unitat de dany cerebral de l'Hospital d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El nou Hospital d’Ontinyent estrena una unitat pionera per a recuperar pacients amb dany cerebral

Por Toni Cuquerella
2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?