ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent organitza tallers d’autoestima per adolescents dins el pla ‘Corresponsables’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 7, 2022
248 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Natàlia Enguix anima a la participació a les properes sessions que tindran lloc els dies 13 i 20 de desembre en la Casa de Cultura

La regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament d’Ontinyent ha organitzat un cicle de tallers d’autoestima adreçats al jovent adolescent de la població. Aquests tallers formen part dels objectius del Pla Corresponsables, fomentant la participació de la gent jove d’entre 13 i 16 anys perquè tinguen activitats de qualitat a realitzar.

La regidora de l’àrea, Natàlia Enguix, explicava que “és una acció en la qual es fomenta l’educació no formal treballant conceptes més abstractes com l’autoestima, les pors, i la salut mental. En concret, es podrà comprendre com un funciona l’autoestima, conéixer estratègies per a l’autoconeixement, aprendre a com millorar l’autoestima, així com potenciar la seguretat i l’autoconfiança. És una activitat que encara té sessions obertes totalment gratuïtes i a les quals animem a participar”.

El taller d’autoestima està a càrrec de la psicòloga Mar Cerdà, i du a a terme diferents activitats en grup centrant-se en les necessitats de cada persona, amb conceptes com l’autoconcepte i l’autoimatge que es té d’una mateixa. Aquest taller d’autoestima s’ha realitzat els dimarts 15 i 22 de novembre a la Casa de Cultura del Palau Santa Bàrbara. Per davant queden encara altres dos tallers sobre ‘Les pors’: En aquest cas el jovent adolescent aprendrà a treballar sobre les seues pors i a conéixer com funciona el cervell i el seu cos davant les seues pròpies pors. En aquestes edats, comenta la psicòloga, “desapareixen les pors infantils, però n’apareixen d’altres, com la por a ser diferents, a què et jutgen, als estudis, a les relacions, entre altres”.

Aquestos tallers seran realitzats el 13 i 20 de desembre a les 17:00 de la vesprada en la Casa de Cultura del Palau Santa Bàrbara, i encara es pot accedir a reservar la plaça en el següent enllaç: https://forms.gle/S9TG8LaRu5sopk3EA

Altre taller que s’està realitzant a càrrec de Desemboliquem i que consta de 5 sessions és el taller de la gestió i el benestar emocional. Aquest taller treballa de manera transversal la igualtat de gènere, el reconeixement i valoració de la diversitat i l’educació emocional pel canvi.

Verònica Pastor, treballadora Social i mediadora comunitària, explicava que en aquest cas “des de l’acompanyament i la facilitació dialògica s’ofereix un espai de reflexió personal i col·lectiva mitjançant el joc i eines artístiques i teatrals, com el teatre de l’oprimit i teatre sistèmic, comunicació no violenta i pedagogia de la pregunta, entre altres”. Aquest taller està realitzant-se a les instal·lacions del CIM els dijous de 17:30 a 19:30. Encara resten dues sessions per realitzar d’aquest taller i es poden reservar places al mateix enllaç, https://forms.gle/S9TG8LaRu5sopk3EA.

Per altra banda, dins del pla ‘Corresponsables’ estan realitzant-se també altres activitats com l’Espai Familiar que es va posar en marxa al marc de la Fira de Novembre, i hi ha previstes noves activitats per a les dates nadalenques de les que s’informarà en breu.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Alerta amarilla por calor extremo: Ontinyent marca la máxima del jueves y el poniente disparará los termómetros el viernes antes del cambio del fin de semana

La Comunitat Valenciana se encuentra en pleno ecuador de un episodio de altas temperaturas inusuales…

Guerra a los pinganillos en la PAU y huelga de profesores: el doble desafío de la Conselleria de Educación

La Conselleria de Educación de la Comunitat Valenciana se encuentra en un momento crítico de…

Disedo, la firma valenciana que apuesta por la alta cosmética natural

La marca valenciana consolida su presencia en el sector de la belleza premium con una…

Otras noticias

2427 ontinyent hospital
La Vall d'Albaida

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Por Toni Cuquerella
Visita dels bloggers a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Por Toni Cuquerella
Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ontinyentnegre26
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent rinde homenaje a Elvira Lindo con el premio “Ontinyent Negre” en su ciclo de novela negra

Por Pau Gómez
Foto1 12
La Vall d'Albaida

Desmantellen una plantació de marihuana en una finca d’Ontinyent

Por Pau Gómez
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

La Generalitat autoriza una planta fotovoltaica entre Agullent y Benissoda pese a las alegaciones vecinales y de los ayuntamientos

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?