ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent ofereix a l’alumnat de secundària un ‘Escape Room’ que forma en prevenció de la violència masclista

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 16, 2022
312 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

La regidora d’Igualtat visita una activitat que identifica situacions d’assetjament i maltractament psicològic i fa reflecionar sobre el paper de les amistats

L’Ajuntament d’Ontinyent, a través de les regidories d’Igualtat i Joventut, ha dut als centres educatius de secundària de la localitat el ‘escape room’ ‘La desaparición’, una activitat que pretén formar a l’alumnat en igualtat i previndre la violència de gènere. La regidora d’Igualtat, Natàlia Enguix, ha visitat l’activitat al CC La Milagrosa, on participava alumnat de 1er i 2on d’ESO. Als últims dies també ha participat alumant de secundària de l’IES l’Estació, el CC La Concepció i el CC Santa Maria.

La regidora explicava que “dins de la programació del 8M, i a l’igual que vam posar a l’abast dels centres de primària el projecte de ‘la Perruca de Luca’, hem fet el mateix en educació secundària amb aquest ‘Escape Room’. És una activitat molt dinàmica de l’empresa Rebombori Cultural que duem als centres juntament amb la regidoria de Joventut que coordina Jordi Vallés, i que construeix una història que ajuda a deconstruir estereotips i a fer front a la violència de gènere”.

En concret, el ‘Escape Room’ planteja una situació a la qual una xica ha desaparegut i només s’ha trobat el seu telèfon mòbil i la seua bossa. A partir d’ahi es treballen contiguts com la identificació de situacions d’assetjament i maltractament psicològic i la reflexió sobre el paper de les persones observadores i les amistats davant aquest tipus de situacions.

La programació del ‘8M’ continuarà a les properes setmanes a Ontinyent amb activitats com les exposicions ‘Dones pioneres a les bandes de música’ i ‘les nostres compositores’ de la mà de la Societat Unió Artística Musical a la Casa de Cultura (18 al 28 de març); l’espectacle cultural ‘Memòries líquides, veus de les bugaderes’ a la Plaça de Sant Domingo (26 de març) o l’exposició ‘Dones del Món’ de Creu Roja, al Museu MAOVA (7 abril al 7 de maig).

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Concert gratuït a Llutxent: Una gran Gala d’Òpera i Sarsuela retrà homenatge a Montserrat Caballé aquest dissabte

El pròxim dissabte 25 de juliol, a les 23:00 hores, l'emblemàtic claustre renaixentista del Monestir…

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord Ford-Geely com un escut per a l’ocupació i les empreses auxiliars

L’Ajuntament d’Almussafes ha expressat la seua profunda satisfacció després de l’anunci oficial de l’acord estratègic…

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

La Diputación de Valencia y la Fundació Sonora han puesto en marcha la iniciativa cultural…

Otras noticias

Vendimiabl
AgronewsLa SerraníaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

La uva valenciana sufre una parálisis comercial a un mes de la vendimia

Por Javier Ruiz
Reunió de l'alcalde d'Ontinyent amb representants de l'lCAV.
La Vall d'Albaida

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Acaben els accessos ‘furtius’ al Pou Clar d’Ontinyent: noves tecnologies i més policia per protegir el paratge

Por Toni Cuquerella
Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
carretera pobla del duc Benigànim
La Vall d'Albaida

La Diputació de València licita per 830.000 euros la nova via ciclopeatonal entre Benigànim i la Pobla del Duc

Por Adrián Lupiáñez
Presentació del concert de les quatre bandes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Històric concert a Ontinyent: les quatre bandes de la ciutat s’uniran per primer cop pel Centenari del Mestre Ferrero

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?