ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent millora el paviment de 10.000 m² de carrers i vials amb el pla ‘Tornem Junts’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 27, 2021
209 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Manuel Cuesta destaca que l’actuació pressupostada en 150.000 euros permetrà augmentar la seguretat i comoditat al pas de vehicles en zones molt transitades del casc urbà

L’Ajuntament d’Ontinyent va a millorar el paviment de prop de 10.000 m² de carrers i vials amb una actuació conjunta que afectarà a diversos carrers i vies del casc urbà i el disseminat. El regidor de Serveis d’Obres i Manteniments, Manuel Cuesta, explicava que “es tracta d’una actuació inclosa al pla municipal ‘Tornem Junts’ amb la que augmentarem la seguretat i comoditat de diverses vies publiques molt transitades de la trama urbana. Agrupar estes actuacions ens servirà per reduir les despeses respecte a haver-les contractat per separat, podent així actuar en més espais”, assenyalava.

Les bases de licitació de l’obra publicada a la Plataforma de Contractacions de l’Estat estableixen un pressupost de 150.000 euros Iva inclós, amb les que l’empresa que resulte adjudicatària haurà d’actuar en diversos espais determinats. Estos seran un tram de l’avinguda d’Almansa comprés entre el carrer Sant Rafel i l’avinguda de la Diputació; la totalitat del carrer de l’Olleria; el tram del carrer de la Font de la Figuera comprés entre els carrers de l’Olleria i d’Aielo de Malferit; o un tram de l’avinguda de Francisco Cerdà, comprés entre l’avinguda de Daniel Gil i el carrer de Pius XII.

També s’actuarà al tram final del carrer Pius XII, entre les avinguda de Francisco Cerdà i Almaig; el vial de circulació del carrer del Músic Pérez Jorge; el tram del carrer de Fra Lluís Galiana comprés entre el carrer Pius XII i l’avinguda d’Albaida; el tram final del camí denominat de “la Senda dels Cinc Germans”; el carrer Alacant, així com les interseccions d’aquest carrer amb els carrers Artal de Foces i Carlos Díaz.

Cuesta explicava que “enlloc de demanar pressupost a la baixa, el que volem és actuar al màxim d’espais posibles amb esta partida, i per això al concurs contemplem que les millores siguen en forma d’ampliació dels carrers on actuar. En aquest sentit, els carrers que els informes tècnics han determinat que s’incloguen com a possibles millores son l’Avinguda d’Almaig, el carrer Aielo de Malferit, el carrer Teodoro Mora i l’Avinguda Benicadell, per aquest ordre”, explicava.

En total, prop de 10.000 m² on es faran tasques com ara demolició de paviments antics; repavimentats; millora de l’adherència; sanejament; renovació dels pasos de vianants elevats o alçaments de trapes. Les tasques de repintat de la senyalització horitzontal no s’inclouen en la contracta, ja que estarà a càrrec de l’empresa contractada per al manteniment d’estos elements viaris. Les empreses poden presentat ofertes fins al proper 7 de juny, i una volta s’adjudique l’actuació, esta tindrà un termini d’execució de 2 mesos, durant els quals es coordinaran els treballs amb la Policia Local per minimitzar les molèsties.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Sagunt impulsa la construcció de 10.000 habitatges davant el ‘boom’ de la gigafactoria i el seu creixement demogràfic

L'Ajuntament de Sagunt ha activat una estratègia integral per a donar resposta a la creixent…

El taller sobre asistentes en WhatsApp profundiza en Alzira en el uso seguro y estratégico de este canal para empresas

El Ayuntamiento de Alzira ha acogido una nueva sesión formativa centrada en el uso profesional de…

WhatsApp más allá del uso básico: formación práctica y segura en Caudete de las Fuentes

Caudete de las Fuentes acogerá el próximo 22 de enero, de 11:00 a 13:00 horas,…

Otras noticias

El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
SIBILLA20241
CulturarteLa Vall d'AlbaidaNavidad

Ontinyent celebra el Cant de la Sibil·la en l’església de Santa Maria

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'AlbaidaNavidad

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?