ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval atrau visitants de vàries comàrques de València i Alacant

La regidora de Festes destaca el positiu impacte de l’activitat per a fer de la ciutat novament pol d’atracció
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 9, 2024
360 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
2607 ontinyent medieval 2024

Ontinyent Medieval el mercat medieval organitzat per l’Ajuntament coincidint amb el Mig Any Fester, servia aquest cap de setmana per atraure visitants de vàries comarques de València i Alacant. Cal recordar que aquesta era una edició extraordinària, degut a celebrar-se coincidint amb la nova data determinada per la Societat de Festers per a la celebració del Mig Any després d’ajornar-se en la data inicial per l’incendi registrat en el barri de Campanar de València.

La regidora de Festes, Àngels Muñoz, destacava el positiu impacte de l’activitat “per a fer de la ciutat novament pol d’atracció per a comarques veïnes i fins i tot de més enllà. Segons ens han constatat diversos professionals de l’hostaleria, no sols ha vingut gent de La Costera o el Comtat, sinó fins i tot de La Ribera Alta o l’Horta, de València capital. Les altes temperatures per a l’època no han perjudicat la cita, la gent ha respost molt bé tot i el canvi de data, i és una molt bona noticia que una volta més Ontinyent Medieval tinga un impacte positiu per atraure visitants i impulsar l’activitat a la nostra ciutat”.

En esta edició extraordinària el mercat ha comptat amb prop de mig centenar de venda artesans i 12 espectacles fixes i itinerants en la zona compresa entre el parking del Regall i la Plaça de Baix, passant per la Plaça Major, on ha estat ubicat el mercat. L’acte inaugural va ser divendres una cercavila presidida per l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i el president de la Societat de Festers, Vicent Pla Vaello, qui recorrien el mercat acompanyats per la regidora de festes, Àngels Muñoz, regidors i regidores de la corporació i la pregonera Estefania Conejero amb el grup de xirimiters i tabaleters El Regall i el Grup de Danses d’Ontinyent.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Gandia exigeix a la Generalitat el pagament de 10 milions d’euros: «Són el nostre principal morós»

El Govern municipal de Gandia ha dit "prou". L'executiu local ha impulsat una declaració institucional…

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Després d’anys d’espera i de superar diversos obstacles administratius, les obres de rehabilitació integral del…

¿Viajas al Campus de Burjassot? La UV lanza un plan de coche compartido que paga a los conductores hasta 200 euros al mes

El Campus de Burjassot-Paterna se ha consolidado como un referente de la movilidad sostenible en…

Otras noticias

Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?