BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
sábado, 24 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

El regidor Ferran Gandia destaca que les actuacions que inclouen des de repintat de pistes fins adquisició de nou material atenen peticions expresses dels i les esportistes
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 21, 2023
103 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
2322 ferran gandia gimnas

L’Ajuntament d’Ontinyent a través de la regidoria d’Esports ha executat millores a diferents espais esportiu del Poliesportiu Municipal per valor de 66.000 euros.

El regidor d’Esports, Ferran Gandia, visitava aquesta setmana les diferents millores executades on explicava que «l’esport és una inversió en salut. Per això, hem estat treballant per millorar les diferents infraestructures al Poliesportiu perquè la ciutadania puga fer esport en les millores condicions. Tant important és disposar de noves infraestructures com que les actuals estiguen en les millors condicions i adaptades a les necessitats esportives».

En concret, entre les millores executades es troba el canvi del sol de la pista poliesportiva (24.000 euros) i l’adquisició de 6 màquines per a la sala de musculació del ‘Pavelló Europa’ (12.000 euros), la climatització i protecció de la sala judo on el Club Fondo-kan realitza la seua activitat esportiva (5.200 euros); l’adquisició d’un marcador electrònic per al trinquet municipal (4.000 euros); repintat de les dos pistes de tennis (8.600 euros); la reforma i millora de l’estructura i sostre del frontó cobert (2.000 euros); adquisició de nous matalassos per al rocòdrom del pavelló (6.500 euros) i reparació de la piscina dels més menuts (4.000 euros).

El regidor Ferran Gandia incidia que aquestes actuacions executades amb pressupost municipal durant aquest 2023 atenen «peticions dels i les esportistes, que l’Ajuntament escolta per seguir fent de la nostra una ciutat de referència en l’àmbit esportiu a les comarques centrals».

Unes inversions que se sumen a les realitzades al Poliesportiu Municipal com ha sigut la millora de la eficiència energètica del ‘Pavelló Europa’ que ha comptat amb finançament del programa de fons europeus FEDER-EDUSI o la remodelació de la piscina coberta, que compta amb un pressupost de 3,62 milions d’euros i una subvenció de 2,6 milions d’euros del programa Next Generation de la Unió Europea. Unes inversions que en paraules del regidor són una mostra de l’aposta del Govern d’Ontinyent per la pràctica esportiva i pels clubs locals.

Tags: Ontinyent
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

L’Ajuntament de la Vall d’Uixó reserva 64 places públiques en el nou centre residencial per a majors

Aquest divendres ha obert les seues portes el nou centre residencial per a persones majors…

El ministre Bustinduy posa Gandia com a exemple en la lluita contra l’intrusisme en els pisos turístics

“Gandia ha fet un treball exemplar en la lluita contra l’intrusisme, en les tasques d’inspecció,…

Organización y gastronomía: cómo acertar al planificar un evento

Cada vez que se organiza un evento —una boda, una celebración de empresa o una…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
5757 natalia enguix ple diputacio valencia
La Vall d'Albaida

La Diputació aprova la moció d’Ens Uneix que demana al Govern que condone el deute als ajuntaments com a Catalunya

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?