ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent instal·la una ‘Oficina Tàctil’ a l’Ajuntament per l’autogestió de tràmits administratius

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 20, 2021
275 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Natàlia Enguix anima a la ciutadania a utilitzar el dispositiu que permet realitzar gestions de rebuts, volants d’empadronament o certificats, a més d’imprimir físicament o reenviar per correu electrònic els documents

La regidoria de Modernització, Govern Obert i Transparència d’Ontinyent ha posat en marxa una Oficina Tàctil de Tramitació que permet a la ciutadania realitzar fàcilment i de manera telemàtica diverses gestions. El dispositiu, que s’ha posat en marxa comptant amb l’ajuda dels fons FEDER del programa EDUSI de la Unió Europea, porta un mes en fase de proves, temps durant el qual la ciutadania ha pogut realitzar més de 200 gestions telemàtiques.

L’Oficina Tàctil de Tramitació està ubicada junt al Punt d’Informació Municipal, en l’accés a l’edifici central de l’Ajuntament,i compta al seu equipament amb pantalla tàctil, escàner i impresora, permetent escanejar documents, o enviar per correu electrònic o imprimir en paper físic rebuts, volants d’empadronament o certificats.

La regidora de l’àrea, la també primera tinent d’alcalde Natàlia Enguix, explicava que “es tracta d’un nou equipament que forma part de la remodelació de la planta baixa de l’edifici consistorial perquè aquest siga un lloc més funcional, amable i tecnològicament avançat per atendre a la ciutadania. Un primer pas d’esta aposta de transformació i modernització de l’atenció ciutadana a la que en 2022 anem a destinar més de 260.000 euros del pressupost municipal”, assenyalava.

El dispositiu ha estat dissenyat per l’empresa Axialtic Soluciones Tecnologicas SL, qui també ha disposat equipaments tecnològics per als Ajuntaments de Las palmas de Gran Canaria, San Sebastian, Bilbao, Vitòria, Càceres, les Diputacions de Teruel i Guadalajara o el Cabildo de Fuerteventura, entre d’altres.

En ell, la persona empadronada a Ontinyent i que dispose de certificat digital o DNI electrònic, pot accedir a la gestió telemàtica de les funcionalitats operatives a la “Carpeta Ciutadana” creada pel Departament d’Informàtica Municipal, que permet obtindre volants i certificats d’empadronament en tres idiomes (valencià, castellà i anglés), així com gestionar tots els rebuts de l’usuari (pagaments, domiciliacions, multes, etc).

Natàlia Enguix incidia en què “són tràmits molt demandats per la ciutadania, que ara es podran fer d’aquesta manera que permet estalviar temps a la ciutadania. És important també apuntar que els dubtes que puguen haver quant a la utilització del dispositiu poden ser aclarits pel personal del Punt d’Informació Municipal ubicat al mateix hall de l’Ajuntament, ja que entenem que en aquest camí cap a l’aprofitament de les noves tecnologies és necessari donar el màxim suport a les persones usuàries d’estos serveis”, remarcava.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Entra en servicio en Chiva la pasarela de 32 metros que conecta dos puntos estratégicos del municipio

Chiva da un paso más en la recuperación tras la dana de octubre de 2024…

Europa ya tiene modelo: “Pasos Digitales hacia la Libertad” irrumpe como referente internacional en reinserción

Europa no está buscando soluciones. Empieza a encontrarlas. El proyecto “Pasos Digitales hacia la Libertad”,…

Más de 30 especialistas debaten en Valencia sobre imagen, cultura e inteligencia artificial

Valencia se convertirá esta semana en punto de encuentro para el análisis de la imagen…

Otras noticias

Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?