ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia les obres per consolidar 6 immobles al carrer Muralla i millorar la seua integració paisatgística

La intervenció al barri de la Vila suposarà una inversió de 318.000 euros i es reobrirà el carrer després de molts anys per convertir-se en un accés al 'passeig de guarda'
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 14, 2023
111 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
1053 ontinyent cases carrer muralla

L’Ajuntament d’Ontinyent ha iniciat les obres de consolidació estructural i reconstrucció parcial de volums de 6 immobles al carrer Muralla, al barri de La Vila, amb una inversió de 317.895’07 euros (iva inclós).

El regidor de Patrimoni, Óscar Borrell, explicava que l’actuació “permet mantenir l’estabilitat dels edificis i millorar la seua integració paisatgística amb la zona on es crearà futur ‘passeig de guarda’ medieval que va a crear-se dins les obres de restauració de la muralla Nord”.

Óscar Borrell explicava que després d’adquirir els immobles situats entre els números 42 i 52 d’aquest carrer, “vam iniciar els tràmits amb la Generalitat per restarurar la zona. En aquest sentit, vam convidar a assistir al Cap de Servei de l’Àrea de Patrimoni de la Generalitat a una Comissió de Patrimoni, per tal d’agilitzar el vist-i-plau al projecte i poder iniciar les obres”.

L’actuació, que té un termini d’execució de 7 mesos, suposarà actuar en una parcel·la global de 280 metres quadrats en la qual se situaven diverses edificacions. En els immobles 50 i 52 es realitzarà una consolidació de façanes, amb enderrocament d’elements i cossos impropis, i substitució de coberta. A més s’executaran treballs de protecció provisional dels elements consolidats i a la integració paisatgística dels volums finals en el conjunt de la Vila i la Muralla Nord.

El regidor de Patrimoni explicava que “esta actuació a més permet reobrir després de molts anys aquest carrer, i que canviarà la seua imatge per a convertir-se en un accés al ‘passeig de guarda’ que sense dubte va a ser un punt d’atracció turística per a la gent que vinga a visitar i descobrir la muralla i el nostre patrimoni medieval”.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Los ayuntamientos afectados por la dana podrán comprar suelo inundable para impedir nuevas viviendas en zonas de riesgo

Los ayuntamientos de la Comunitat Valenciana afectados por la dana podrán adquirir terrenos en zonas…

Canet d’en Berenguer, primer municipi valencià en declarar persona ‘non grata’ a Mazón per la seua gestió de la DANA

L’Ajuntament de Canet d’en Berenguer ha sigut el primer municipi del País Valencià a declarar…

Fi a la censura de Vox a la Biblioteca de Borriana després de la destitució del regidor Jesús Albiol

L’eixida de Vox del govern municipal de Borriana, i amb aquesta, la destitució del regidor…

Otras noticias

Ontinyent ja es prepara per a la Fira de Novembre.
La Vall d'Albaida

Torna la Fira de Novembre d’Ontinyent amb 40 Atraccions, Firauto, Música en Directe i el Gran Megathor de 45 metres

Por Toni Cuquerella
L'ajuda ha sigut anunciada a la seu de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d'Albaida.
ComarcalLa Vall d'Albaida

La Diputació inverteix 180.000 euros per assegurar la continuïtat de les vivendes tutelades del Projecte Trèvol a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
PlenoDiputacionfotoAbulaila3 3
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

La Diputación invierte más de 2,3 millones en Enguera, Navarrés, Benigànim, Aielo de Rugat o Llosa de Ranes

Por Redacción ComarcalCV
448 ontinyent hospital
La CosteraLa Vall d'Albaida

La falta de personal técnico en diagnóstico por imagen afecta a los hospitales de Xàtiva y Ontinyent

Por Redacción ComarcalCV
Membres de l'expedició valenciana a Brussel·les.
La Vall d'Albaida

Ontinyent presenta a Brussel·les la seua resposta exemplar a la dana de 2019 com a model europeu de resiliència

Por Toni Cuquerella
La regidora de Cementeri d'Ontinyent, Helena Gandia.
La Vall d'Albaida

Ontinyent programa accions de visibilització per commemorar el ‘dol perinatal’

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?