ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia la reurbanització del carrer Pare Fullana que duplicarà l’espai per als vianants

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 3, 2021
504 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’actuació, que forma part del Pla d’Eficiència Urbana, també permetrà modernitzar i millorar l’eficiència de la xarxa d’aigua potable així com instal·lar nou mobiliari urbà

L’Ajuntament d’Ontinyent ha iniciat els treballs de reurbanització del carrer Pare Fullana, una de les vies principals del barri de Sant Rafel, amb una inversió de 575.268 euros que permetrà duplicar l’espai per als vianants, a més de modernitzar i millorar l’eficiència de la xarxa d’aigua potable i instal·lar nou mobiliari urbà, actuant-se en un tram de més de 430 metres lineals de carrer.

El regidors de Territori i Serveis Municipals, Joan Sanchis i Manuel Cuesta, visitaven les obres junt a la Presidenta representants de l’Associació Veïnal del barri, als quals ja es va presentar temps arrere els detalls de l’actuació, inclosa al Pla d’Eficiència Urbana 2020/2021, que es perllongarà durant al voltant d 6 mesos.

Joan Sanchis explicava que la intervenció «té lloc en una de les principals vies del barri de Sant Rafel on les actuals voreres tenien 80 centímetres i van a passar a 2 metres, fent un nou pas al treball que estem fent per assolir una ciutat mes accessible, sana, segura i còmoda per als i les vianants”, explicava.

En concret, la intervenció contempla l’ampliació de l’espai per a vianants dels 630m2 actuals a més de 1.400 m2. També es procedirà a l’execució d’una placeta per millorar la seguretat en la intersecció dels carrers Pare Fullana, Carlos Díaz i Joan XXIII, amb col·locació d’arbrat i bancs. Igualment, s’executarà l’ampliació d´una de les voreres en el carrer Carlos Díaz, connectant-se la futura placeta amb la placeta Lluis Espí en la intersecció entre Carlos Díaz i Cristòfol Colon. També s’actuarà en la reurbanització del carrer Sant Pau.

A més a més, s’adequarà els passos de vianants de les interseccions dels carrers amb Pare Fullana perquè siguen accessibles; es renovarà el paviment asfàltic i es renovarà

la xarxa d’aigua potable municipal, tant en el carrer Pare Fullana com en el tram de Carlos Díaz, on es substituiran el conductes de fibrociment existents des de fa més de 40 anys per noves canonades de fundició.

Des de l’Associació Veïnal del barri de Sant Rafel, la seua presidenta, María Modesta Pastor, manifestava que des del col·lectiu veïnal s’està «molt contents, perquè és una obra que veniem reivindicant perquè la vorera era tan estreta que presentava dificultats per al seu ús, fins al punt que en moltes ocasions s’havia d’anar a peu per la calçada”, assenyalava.

El regidor de Serveis Municipals, Manuel Cuesta, explicava per la seua banda que l’actuació s’executarà en dues fases, la primera que s’està executant ara i que anirà des de la Casa de Sant Rafel fins Cassià Fita, i una segons des d’aquest tram fins la intersecció amb Carlos Díaz i Joan XXIII. Cuesta posava de relleu la importància “d’aprofitar la millora que havíem de fer en la xarxa d’aigües per adequar les condicions d’ús d’unes voreres que eren excessivament estretes, i que ara seran les que la gent es mereix, en unes obres amb les que anem a intentar ocasionar les menors molèsties possibles”, concloïa.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el domingo 26 de julio

El domingo 26 de julio en Requena se presenta con cielos despejados y temperaturas máximas…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el domingo 26 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el domingo 26 de julio anuncia un día despejado…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el domingo 26 de julio

La previsión meteorológica en Peñíscola para el domingo 26 de julio anuncia una jornada despejada…

Otras noticias

Montserrat Caballé.
La Vall d'Albaida

Concert gratuït a Llutxent: Una gran Gala d’Òpera i Sarsuela retrà homenatge a Montserrat Caballé aquest dissabte

Por Toni Cuquerella
01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
Vendimiabl
AgronewsLa SerraníaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

La uva valenciana sufre una parálisis comercial a un mes de la vendimia

Por Javier Ruiz
Reunió de l'alcalde d'Ontinyent amb representants de l'lCAV.
La Vall d'Albaida

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Acaben els accessos ‘furtius’ al Pou Clar d’Ontinyent: noves tecnologies i més policia per protegir el paratge

Por Toni Cuquerella
Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?