ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia la millora de la pavimentació de 8 carrers amb una inversió de 150.000 euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 15, 2021
38 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El regidor Manuel Cuesta destaca la necessitat d’unes millores que es desenvoluparan les properes setmanes sobre més de 10.000 m² de superficie als diferents barris

L’Ajuntament d’Ontinyent iniciarà el proper dimarts les tasques de millora de la pavimentació de 8 carrers i vials de la ciutat, amb una inversió total de 150.000 euros. Les obres, agrupades en el temps per reduir les despeses i optimitzar l’execució, es desenvoluparan fins al proper 2 d’agost i afectaran més de 10.000 m² de superficie on es faran tasques com ara demolició de paviments antics; repavimentats; millora de l’adherència; sanejament; renovació dels pasos de vianants elevats o alçaments de trapes.

El regidor de Serveis Municipals, Manuel Cuesta, explicava que «es tracta de millores molt necessàries per millorar la seguretat de circulació en carrers molt transitats tant per vehicles com per vianants». En aquest sentit, s’actuarà a l’Avinguda d’Almansa, Carrer de l’Olleria, Carrer Font de la Figuera, Avinguda de Francisco Cerdà i Carrer de Pius XII, Carrer del Músic Pérez Jorge, Carrer de Fra Lluís Galiana, Senda dels 5 Germans i Carrer Alacant.

En concret, les obres començaran el proper dimarts 20 de juliol amb el fressat i excavació al Carrer Almaig i l’Avinguda Almansa. Durant el dimecres 21 de juliol, dijous 22 de juliol i divendres 23 de juliol continuarà amb l’excavació al Carrer Almaig i l’estès de grava i saorra. Paral·lelament, s’iniciarà l’estès de grava i saorra al carrer del Músic Pérez Jorge.

Les intervencions es reprendran el dilluns 26 de juliol amb l’inici de l’excavació, estès de grava i saorra i el fressat en el carrer Francisco Cerdà i Pius XII. El mateix dilluns 26 de juliol, s’iniciarà el l’asfaltat del carrer Almaig i Fra Lluís Galiana finalitzant en aquests dos carrers la intervenció.

Dimarts 27 de juliol, continuarà l’excavació, l’estès de grava i saorra i el fressat al carrer Francisco Cerdà i Carrer Pius XII. Així com el fressat de l’Avinguda Almansa i Carrer l’Olleria. Durant la jornada del 27 de juliol

s’asfaltarà el carrer Fra Lluís Galiana i Músic Pérez i Francisco Cerdà i Pius XII. Les actuacions es reprendran el dimecres 28 de juliol amb el fressat a l’Avinguda Almansa, Carrer l’Olleria, Carrer Font de la Figuera i Aielo de Malferit, així com l’asfaltat del carrer Francisco Cerdà i Pius XII i Avinguda Almansa.

Pel que fa a dijous 29 de juliol, es procedirà al fressat del carrer Aielo de Malferit, carrer Alacant i perpendiculars de Teodoro Mora, així com Avinguda Almansa, Carrer l’Olleria i la Font de la Figuera. Divendres 30 de juliol s’iniciarà l’asfaltat al Carrer La Fon de la Figuera, Aielo de Malferit, Alacant i adjacents així com els encaixos al carrer Teodoro Mora i Senda 5 Germans. Les obres conclouran dilluns 2 d’agost amb l’asfaltat de la senda dels 5 Germans i del carrer Teodora Mora.

Totes estes actuacions estan coordinades amb la Policia Local, qui procedirà a senyalitzar en temps i forma els pertinents avisos i prohibicions relatius a l’execució d’estes obres.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Manises denuncia que la ampliación del aeropuerto antepone el interés económico del turismo a la salud de sus vecinos

El Ayuntamiento de Manises ha expresado su profundo malestar por la implicación que supone el…

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

El Centro de Educación Especial Pla d'Hortolans ha iniciado esta semana el traslado a su…

La calle Canalejas de Villajoyosa se hará peatonal el 5 de julio

La calle Canalejas, situada en el corazón de Villajoyosa, se convertirá en peatonal de manera…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?