ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia dissabte la regulació d’accés al Pou Clar, amb un control màxim d’aforament per 450 persones diàries

La reserva prèvia es podrà fer el mateix dia i es tornarà a comptar amb servei d’autobús gratuït els caps de setmana de juliol i agost
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 29, 2023
322 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4582 ontinyent pou clar control aforament

Des d’aquest dissabte 1 de juliol i fins el 31 d’agost, l’Ajuntament d’Ontinyent tornarà a regular l’accés al Pou Clar, amb la novetat del trasllat del punt de control d’accés junt als estacionaments d’Ontibici a la senda de l’Alba. A l’igual que l’any passat, hi haurà un únic torn diari de 450 persones, es podrà fer reserva el mateix dia i es tornarà a comptar amb servei d’autobús gratuït els caps de setmana de juliol i agost.

A l’igual que en l’anterior edició, les reserves es podran fer tant en dies previs com el mateix dia a la web www.reservespouclar.es i també cancelar-se si finalment no es pot acudir. El control es farà mitjançant codis QR individualitzats que els vigilants llegiran amb un dispositiu PDA, tot i que es manté la possibilitat de que una única persona reserve fins a 5 places. Si alguna persona no disposa d’accés a Internet o té qualsevol problema en la gestió de la reserva es manté el servei de suport al telèfon 96.066.21.60. Igualment, s’han instal·lat pannells informatius en diversos punts del paratge.

Per altra banda, l’accés i estacionament de vehicles al Pou Clar quedarà novament prohibit des de dissabte, comptant-se com alternatives a l’accés a peu i en bicicleta amb un servei de bus gratuït els caps de setmana de juliol i agost des del Poliesportiu Municipal. L’autobús eixirà dissabtes i diumenge des del Poliesportiu a les 10:00h, 13:20h, 17:00h i 19:50h; i des del Pou Clar, eixirà a les 10:10h, 13:30h, 17:10h i 20:00h.

Les persones que vulguen visitar el Pou Clar hauran de respectar en tot moment l’Ordenança Municipal del Pou Clar que prohibeix fumar, accedir amb animals de companyia, abandonar residus, fer pícnic, utilitzar elements de reproducció sonora que alteren la tranquil·litat del paratge, accedir amb botelles de vidre o begudes alcohòliques, entre d’altres.

Des de l’àrea de Medi Ambient s’ha explicat que “aquest sistema ens ha permés reduir la massificació estival que teniem al paratge abans de la seua implantació. Moltes persones usuàries ens han felicitat i anem a seguir per aquest camí, sempre tractant de pulir detalls per millorar el funcionament”, assenyalaven.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Dia històric per a la sanitat a la Vall d'Albaida. La posada en funcionament integral…

Huelga docente en la Comunitat Valenciana: Educación envía una nueva propuesta y pide un 100% de servicios mínimos para la PAU

Giro de última hora en el conflicto educativo valenciano. La Conselleria de Educación, Cultura y…

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Ontinyent ha esdevingut aquest passat cap de setmana el focus d'atenció del turisme digital estatal.…

Otras noticias

Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ontinyentnegre26
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent rinde homenaje a Elvira Lindo con el premio “Ontinyent Negre” en su ciclo de novela negra

Por Pau Gómez
Foto1 12
La Vall d'Albaida

Desmantellen una plantació de marihuana en una finca d’Ontinyent

Por Pau Gómez
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

La Generalitat autoriza una planta fotovoltaica entre Agullent y Benissoda pese a las alegaciones vecinales y de los ayuntamientos

Por Javier Ruiz
Guardia Civil.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Desarticulan grupo criminal con una plantación de marihuana en l’Olleria

Por Pau Gómez
VisitaalemansaValencia1943
CulturarteLa Vall d'Albaida

Una exposición en Ontinyent muestra 200 fotos inéditas de la Valencia de la Guerra Civil y postguerra

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?