ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia dissabte la regulació d’accés al Pou Clar, amb un control màxim d’aforament per 450 persones diàries

La reserva prèvia es podrà fer el mateix dia i es tornarà a comptar amb servei d’autobús gratuït els caps de setmana de juliol i agost
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 29, 2023
232 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
4582 ontinyent pou clar control aforament

Des d’aquest dissabte 1 de juliol i fins el 31 d’agost, l’Ajuntament d’Ontinyent tornarà a regular l’accés al Pou Clar, amb la novetat del trasllat del punt de control d’accés junt als estacionaments d’Ontibici a la senda de l’Alba. A l’igual que l’any passat, hi haurà un únic torn diari de 450 persones, es podrà fer reserva el mateix dia i es tornarà a comptar amb servei d’autobús gratuït els caps de setmana de juliol i agost.

A l’igual que en l’anterior edició, les reserves es podran fer tant en dies previs com el mateix dia a la web www.reservespouclar.es i també cancelar-se si finalment no es pot acudir. El control es farà mitjançant codis QR individualitzats que els vigilants llegiran amb un dispositiu PDA, tot i que es manté la possibilitat de que una única persona reserve fins a 5 places. Si alguna persona no disposa d’accés a Internet o té qualsevol problema en la gestió de la reserva es manté el servei de suport al telèfon 96.066.21.60. Igualment, s’han instal·lat pannells informatius en diversos punts del paratge.

Per altra banda, l’accés i estacionament de vehicles al Pou Clar quedarà novament prohibit des de dissabte, comptant-se com alternatives a l’accés a peu i en bicicleta amb un servei de bus gratuït els caps de setmana de juliol i agost des del Poliesportiu Municipal. L’autobús eixirà dissabtes i diumenge des del Poliesportiu a les 10:00h, 13:20h, 17:00h i 19:50h; i des del Pou Clar, eixirà a les 10:10h, 13:30h, 17:10h i 20:00h.

Les persones que vulguen visitar el Pou Clar hauran de respectar en tot moment l’Ordenança Municipal del Pou Clar que prohibeix fumar, accedir amb animals de companyia, abandonar residus, fer pícnic, utilitzar elements de reproducció sonora que alteren la tranquil·litat del paratge, accedir amb botelles de vidre o begudes alcohòliques, entre d’altres.

Des de l’àrea de Medi Ambient s’ha explicat que “aquest sistema ens ha permés reduir la massificació estival que teniem al paratge abans de la seua implantació. Moltes persones usuàries ens han felicitat i anem a seguir per aquest camí, sempre tractant de pulir detalls per millorar el funcionament”, assenyalaven.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

El renaixement de la platja de l’Auir: així és l’ambiciós pla de Gandia per restaurar 24 hectàrees de costa verge

L'Ajuntament de Gandia ha iniciat oficialment aquesta setmana els treballs de la Fase I del…

De la mítica Luger al Winchester: el «museo» de armas ilegales descubierto en una casa de campo de Alzira

La Policía Nacional ha desmantelado un arsenal clandestino en una vivienda rural de Alzira, donde…

Caixa Ontinyent duplica el seu pressupost d’obra social i destina 1,7 milions a la futura Facultat de Veterinària

Caixa Ontinyent ha anunciat un desplegament de recursos per a aquest exercici, elevant el seu…

Otras noticias

Autobús urbà d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Fins a 60 passatgers i pantalles de gran format: Ontinyent renova els seus autobusos municipals amb ajuda de Diputació

Por Toni Cuquerella
policiaontinyent
La Vall d'Albaida

Detenidos 14 jóvenes en Ontinyent por agresiones a otro joven tras cambiarse de sexo

Por Redacción ComarcalCV
Foto1 9
La Vall d'Albaida

Cinco detenidos por 14 robos con fuerza en bares y gasolineras de la Vall d’Albaida

Por Redacción ComarcalCV
busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?