ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inaugurarà dissabte les obres de l’anell ciclopeatonal amb una festa multiesportiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 25, 2021
137 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

La presentació de la primera obra finalitzada de les incloses al programa EDUSI coincidirà amb la de la reforma del velòdrom executada dins el pla ‘Tornem Junts’

L’Ajuntament d’Ontinyent presentarà a la ciutadania aquest dissabte 27 de novembre la finalització de les obres de l’anell ciclopeatonal amb una festa que inclourà activitats esportives diverses, impulsada per la regidoria d’Esports. L’obra, pressupostada en 339.000 euros, és la primera en finalitzar d’entre les subvencionades a la ciutat pels Fons Europeu Regional FEDER del programa EDUSI, coincidint la seua presentació amb la de la reforma del velòdrom executada per l’Ajuntament dins el pla ‘Tornem Junts’.

El regidor d’Esports, Óscar Borrell, explicava que per mostrar a la ciutadania el resultat d’estes actuacions s’ha organitzat una jornada que començarà amb dues passetjades a peu i en bicicleta per l’anell ciclopeatonal, que començaran a la zona verda de Benarrai a les 10:00 hores en tots dos casos, i acabaran a les 11:00 hores al velòdrom, on un total de 10 clubs esportius locals organitzaran tallers, i on es sortejarà entre les persones assistents material esportiu i una bicicleta, adicionals a l’obsequi que rebran només per participar.

Óscar Borrell animava a la ciutadania “a acudir dissabte a les 10:00 hores a Benarrai i gaudir d’esta festa esportiva que hem preparat amb la col·laboració dels clubs per mostrar estos recursos que poden ser ja emprats per totes i tots, i que contribueixen a seguir avançant com a eixa ciutat cada volta més sana, saludable i esportiva que volem que siga Ontinyent”, manifestava.

La intervenció a l’anell ciclopeatonal, executada en 7 trams diferenciats, connecta l’IES l’Estació, el poliesportiu i el nou hospital amb la coneguda com a «ruta del colesterol» i el passeig de Benarrai. Es tracta d’una actuació que ha servit per atendre una demanda ciutadana dins el procés ‘Ontinyent Participa’, on es sol·licitava ampliar els carrils bici i vies de vianants a la ciutat. Pel que fa al Velòdrom, que no havia tingut reformes significatives des de fa 30 anys, s’ha dut a terme una actuació global per garantir la seguretat dels i les esportistes, millorar l’estètica, allargar la seua vida útil i aconseguir una millor visibilitat de les línies de demarcació, el que permetrà organitzar proves d’alt nivell a estes instal·lacions.

El regidor recordava que també aquest cap de setmana hi ha altra destacada cita esportiva, amb la ‘Partida de Benvinguda’ a l’alumnat de la Universitat de València, que tindrà lloc aquest diumenge 28 de novembre al trinquet municipal, inclosa també dins la programació de la Setmana de l Ciutat Educadora. La jornada s’iniciarà eixe dia amb amb partides i matinal de l’Escola de Pilota del Club Pilota Ontinyent (CPV) a les 9:30, oberta a tots els xiquets i xiquetes; la presentació de l’Escola de Pilota del CPV a les 11:00; un acte d’homenatge als campions de la Copa Diputació de València-Caixa Popular a les 11:30; i finalment una partida entre Soro III i Javi contra Pere Roc II i Felix.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Rescat patrimonial: l’Ajuntament de Xàtiva inicia la consolidació de la seua històrica estació inaugurada en 1854

L'Ajuntament de Xàtiva ha donat principi a les obres de consolidació i seguretat en l'antiga…

Proava entrega en Requena los Premios del VI Concurso Oficial de Vinos Monovarietales de la Comunitat Valenciana

PROAVA ha entregado de los premios del VI Concurso Oficial de Vinos Monovarietales de la Comunitat…

‘El barranc ve crescut’: jóvenes estudiantes de Paiporta comparten sus vivencias durante la dana en un libro con 40 relatos

El Ayuntamiento de Paiporta, a través de las concejalías de Promoción Lingüística (AVIVA) y Cultura,…

Otras noticias

Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
DSC06562b
La Vall d'Albaida

El festival de circ i teatre d’Ontinyent porta espectacles a tots els barris del 20 al 28 de desembre

Por Redacción ComarcalCV
LLibreJuanCaparros e1765094976343
CulturarteLa Vall d'Albaida

El Magnànim publica ‘Ontinyent, els anys decisius’ con fotografías de Juan Caparrós

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'Albaida

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
DSC08967b1
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un Laboratori Urbà per a la participació de la comunitat universitària

Por Redacción ComarcalCV
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?