ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inaugura el mural de vora 20 metres ‘Espai Natural’ encarregat a l’artista ‘Dulk’

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 31, 2021
384 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Jorge Rodríguez destaca com “un espectacle per als sentits” l’obra d’art urbà de 18’5 metres d’alçada que presideix l’encreuament entre els carrers Pintor Segrelles i Dos de Maig

L’obra d’art urbà titolada “Espai Natural” de l’artista “Dulk” ja presideix la plaça on s’encreuen els carrers Dos de Maig i Pintor Segrelles d’Ontinyent, en l’accés al Centre Comercial El Teler. Un mural de 18’5 metres d’alt encarregat per l’Ajuntament a l’artista ontinyentí, que era inaugurat aquest divendres amb un acte on l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, el definia com “un espectacle per als sentits ple de referències a la ciutat, i un nou element d’atracció per a veïnat i visitants, de la mà d’un dels artistes locals més internacionals”, manifestava.

La inauguració del mural servia per donar inici a la programació estival municipal per reactivar l’activitat i economia del municipi, i incloïa l’actuació d’un grup musical, la projecció d’un vídeo al voltant de l’elaboració del mural de Dulk i les intervencions de l’Alcalde Jorge Rodríguez i del propi artista, Antonio Segura “Dulk”, qui lliurava al primer edil una reproducció fotogràfica del mural realitzada per l’associació AFO.

L’acte, que reunia representants municipals, veïnat i membres de diferents associacions, estava presentat per la regidora de Festes, Àngels Muñoz, qui destacava la figura i trajectòria de l’artista ontinyentí, autor de murals urbans presents a ciutats com Los Angeles, Luxemburg, Londres o Honolulú, “un autor cosmopolita amb una identitat pròpia caracteritzada pel seu perfeccionisme en el detall”, tal com es destaca un text explicatiu realitzat pel Cronista Oficial d’Ontinyent, Alfred Bernabeu, per a qui Muñoz també tenia paraules d’agraïment, així com per a AFO i per al Centre Comercial El Teler per la cessió de l’espai.

Aquest text es pot consultar juntament amb el video que mostra el procés d’elaboració de l’obra a través d’un codi QR accessible en dos punts a peus del mural, on també consten les característiques de l’obra i la seua autoria.

En l’acte, “Dulk” agraïa a l’Ajuntament haver estat triat per realitzar aquesta obra, i explicava que a la mateixa es reflecteix un món de reminiscències oníriques amb l’aparició d’éssers vius i espais naturals vinculats a Ontinyent, com el paratge del Pou Clar; la campana “La petra” de la torre de Santa María; aus autòctones com la paput de gran cresta, la cadernera o el gafarró; o els rovellons de les serres de la zona; tot barrejat amb elements com cors, unicorns, calaveres o cascavells. “Una obra ideada i planificada des d’un punt de vista molt ontinyentí”, tal com es destacava en l’acte.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Prisión sin fianza para el detenido por agresión sexual en Castelló en cuya casa apareció un cadáver en un congelador

La titular de la plaza número 2 de la Sección de Violencia sobre la Mujer…

Burjassot i la Universitat de València creen la Càtedra Vicent Andrés Estellés per a blindar el llegat del poeta

El llegat i la memòria del poeta valencià més universal del segle XX disposaran d'un…

Foios instala un sistema pionero de megafonía solar para alertas que funciona sin luz ni cobertura

El Ayuntamiento de Foios da un paso decisivo en la protección de su población ante…

Otras noticias

Assemblea General de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent dispara el seu benefici net un 22% i eleva el pressupost d’Obra Social a 3,8 milions

Por Toni Cuquerella
La Conselleria ha iniciat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?