ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Vall d'Albaida
La Vall d'Albaida

Ontinyent impulsa un pla de xoc per frenar la degradació del centre històric després d’usar drons per inspeccionar

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:04 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado octubre 3, 2022
368 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’Ajuntament té obertes 70 expedients als barris de La Vila i Poble Nou després d’un augment de les inspeccions

L’Ajuntament d’Ontinyent ha posat en marxa un pla de xoc per frenar la degradació d’immobles al centre històric. Es tracta d’una acció que es va posar en marxa després de les intenses precipitacions de la passada primavera, que van accelerar el procés de degradació d’alguns d’estos immobles, i que ha servit per a que, de moment, es compte ja amb 70 ordres d’execució obertes a la ciutat principalment als barris de la Vila i Poble Nou.

El regidor de Patrimoni, Joan Sanchis, explicava que des de l’Ajuntament “va a seguir fent una revisió exhaustiva dels immobles en procés de degradació en estos barris, per al qual entre altres coses hem emprat els drons municipals per inspeccionar les cobertes en mal estat, ja que a més aquestes són un element clau al deteriorament dels habitatges. Comptem amb vàries decenes d’expedients oberts que van a anar augmentant notablement als propers mesos, al que requerim als propietaris que actuen i si no ho fan, actuarà l’Ajuntament subsidiàriament i els repercutirà a ells les despeses”.

Sanchis, qui acompanyava a l’alcalde Jorge Rodríguez en una visita aquest divendres La Vila junt amb representants de l’Associació Veïnal del barri, explicava que “serà un procés llarg el d’actuar en estes cases, ja que La Vila compta amb la màxima protecció i necessitem en moltes ocasions permisos de la Direcció General de Patrimoni per poder actuar, estimem que es poden perllongar entre 2 i 3 anys estes actuacions, que necessitaran a més una important injecció econòmica i de treball administratiu. És una tasca complexa però necessària i inevitable afrontar, i estem duent-la a terme amb les ferramentes que ens permet la llei”.

El regidor també explicava que l’Ajuntament va a seguir dotant de més recursos econòmics les partides pressupostàries per poder dur a terme estes accion, i feia una crida a les persones propietàries “per a que actuen, milloren l’estat dels habitatges o els posen en venda, perquè si no acompleixen amb les seues obligacions de manteniment esta inacció els va a resultar més cara quan es produïsca la degradació o ruïna dels immobles, perquè prompte o tard hauran de pagar els propietaris totes les despeses que es facen des de l’Ajuntament per resoldre estes situacions”, concloïa.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Elda exige a la Generalitat la apertura total de la residencia El Catí dos años después de su reforma

El Ayuntamiento de Elda ha instado nuevamente a la Generalitat Valenciana a poner en marcha…

L’Open House València tanca el cap de setmana a Xàtiva amb més de 5.400 visites al seu patrimoni

Xàtiva ha conclòs la seua participació en la segona edició de l’Open House València amb…

Gandia impulsa un pacte de ciutat per a desbloquejar el futur Centre d’FP

L’Ajuntament de Gandia ha reclamat de manera contundent a la Generalitat Valenciana la licitació immediata…

Otras noticias

Habitatges a la Vila projectats per Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia les obres de 12 habitatges públics a La Vila i ultima el seu nou Pla Municipal d’Habitatge

Por Toni Cuquerella
Residus abocats de forma incontrolada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri bosses de fem al carrer per a identificar i apercebre els infractors de la normativa de residus

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
Campus d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent de la UV esgota el 100 % de les seues places i acumula més de 1.700 estudiants en llista d’espera

Por Toni Cuquerella
Ontinyent ha presentat les ajudes per les empreses.
Comarcal

Ontinyent activa 80.000 euros en ajudes per participar en fires i catàlegs d’empreses: com aconseguir fins a 5.000 euros per a la teua pime

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?