ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

‘Ontinyent il·lusiona’ porta un cap de setmana ple d’activitats nadalenques a la ciutat

El Mercat de Nadal es reprendrà el proper divendres 22 i el Festival de Circ i Teatre continuarà el dissabte 23 de desembre
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 18, 2023
619 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
6880 ontinyent illusiona 2023

Ontinyent vivia aquest divendres, dissabte i diumenge un cap de setmana ple d’activitats nadalenques als diferents barris de la ciutat. Així, el divendres la Plaça de la Concepció s’omplia de gom a gom per donar inici al XII Festival de Circ i Teatre i el Mercat de Nadal. Un ambient festiu que continuava el dissabte també amb l’arribada del carter reial que visitava els barris del Llombo, Sant Rafel i Sant Josep i es reprendrà el divendres 22 amb el Mercat de Nadal i dissabte 23 amb el Festival de Circ i Teatre.

Durant aquest cap de setmana, el Festival de Circ i Teatre s’obria divendres a la Plaça de la Concepció amb l’espectacle ‘Karpaty’, de la companyia ‘La Troupe Malabo’. Un espectacle inaugural que abordava les diferents tècniques del circ com música en directe, el clown i, fins I tot, piruetes. La programació continuava dissabte amb l’espectacle “White Bottom”, el qual sorprenia al públic assistent al parc Pere IV amb la seua proposta divertida, de piruetes, llums i malabars. 

La regidora de Festes i coordinadora del Festival, Àngels Muñoz, destacava que el festival de circ i teatre al carrer “és una proposta cultural totalment consolidada a la ciutat, que els xiquets i xiquetes ja esperen amb il·lusió quan s’arrimen estes dates i que estem poden gaudir en un ambient nadalenc d’allò més bonic”. La regidora animava a la ciutadania a assistir a la següent actuació, dissabte 23 a les 12:00h i a les 18:30h a la Plaça Major, amb l’espectable “Home” de la companyia Cris is Clown, amb una proposta “trepidant, emocionant i hilarant”, manifestava.

El Mercat de Nadal impulsat per l’Ajuntament a la Plaça de la Concepció també tenia una gran acollida al llarg del cap de setmana, al qual veïns i visitants podien adquirir tota classe de productes enmig d’una decoració especial presidida pel gran arbre de Nadal de la plaça alhora que gaudien d’activitats culturals per a tota la família. 

La regidora de Promoció Econòmica i vicepresidenta de la Diputació de València, Natàlia Enguix, destacava que el mercat, que incloïa animació musical divendres, actuacions infantils en els matins de dissabte i diumenge així com l’actuació “Nadal amb veu de dones” a càrrec d’Ad Libitum “ha tingut una molt bona resposta que no podem més que agrair a la ciutadania, com també l’esforç als establiments locals que han participat per contribuir al gran ambient nadalenc que hem tingut aquest cap de setmana a la ciutat”. Enguix animava a tota la comarca i localitats veïnes “a seguir acompanyant-nos estos dies, i fer les compres al segon cap de setmana del Mercat de Nadal d’Ontinyent el proper 22, 23 I 24 de desembre, on podran trobar tot allò que necessiten enmig d’un ambient d’allò més atractiu», assenyalava.

Dissabte també era la jornada en la que l’Associació d’Amics dels Reis Mags d’Ontinyent organitzava amb la col·laboració de l’Ajuntament, diverses activitats amb motiu de l’arribada del Carter dels Reis d’Orient a la ciutat, que incloïen recorreguts i recepcions als xiquets i xiquetes als barris del Llombo (de matí), Sant Rafel (de vesprada) i Sant Josep (per la vesprada-nit), tenint lloc en aquesta última visita una recepció multitudinària en una carpa ubicada al pati del Museu Tèxtil. 

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

La Comunitat Valenciana blinda sus arrozales contra el ‘cucat’ y reduce un 99 % los insecticidas

Los campos de arroz del Parque Natural de l'Albufera y los marjales de Pego-Oliva y…

Las Bibliotecas de Torrent lanzan un podcast para conectar autores y lectores

Las Bibliotecas Municipales de Torrent han puesto en marcha ‘Un Torrent de llibres’, un podcast…

La Guardia Civil detiene a dos personas por robar con el método del mataleón en Oliva

La Guardia Civil ha arrestado a un hombre y una mujer por un robo con…

Otras noticias

vall d'albaida
La Vall d'Albaida

El desempleo cae un 0,17 % en la Vall d’Albaida gracias a Olleria y Albaida

Por Adrián Lupiáñez
ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent ratifica les dades que la situen com la ciutat més segura de la Comunitat Valenciana

Por Adrián Lupiáñez
Montserrat Caballé.
La Vall d'Albaida

Concert gratuït a Llutxent: Una gran Gala d’Òpera i Sarsuela retrà homenatge a Montserrat Caballé aquest dissabte

Por Toni Cuquerella
01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
Vendimiabl
AgronewsLa SerraníaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

La uva valenciana sufre una parálisis comercial a un mes de la vendimia

Por Javier Ruiz
Reunió de l'alcalde d'Ontinyent amb representants de l'lCAV.
La Vall d'Albaida

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?