ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent envia els seus dos primers tràilers amb ajuda humanitària per a Ucraïna

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 8, 2022
174 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El voluntariat ja ha classificat i deixat a punt els primers 46 palets aliments, medicines, productes d’higiene i roba d’abric

Els dos primers trailers amb amb ajuda humanitària per a Ucraïna replegada a Ontinyent han eixit aquest dimarts cap a Fira València, des d’on partiran posteriorment cap a Europa de l’est. El voluntariat organitzador, amb ajuda de l’Ajuntament, ja ha classificat i deixat a punt els primers 46 palets aliments, medicines, productes d’higiene i roba d’abric que s’envien fruit de les donacions i gràcies a l’intensa tasca que està duent-se a terme des del passat dissabte a la Sala Gomis.

la regidora que ha coordinat el dispositiu per part de l’Ajuntament, Sayo Gandia, ha destacat i tingut paraules d’agraïment “per a les decenes de persones que de manera totalment altruïsta es van mobilitzar i han estat dedicant el seu temps a aquesta acció d’ajuda humanitària, a la que des de l’Ajuntament donem suport. Persones a títol individual com José Antonio Nadal, Maria Jesús Vidal, Oscar Martínez i tantes i tants que amb el suport d’entitats i empreses de vàries localitats que estan col·laborant han estat claus per fer realitat aquesta fita solidària”.

Els palets del primer camió s’han organitzat deixant a la part de baix dels mateixos els productes d’alimentació, que són els de major urgència, deixant per dalt roba d’abric per ser més lleugera i facilitar el transport. Al segon camió els materials predominants són els medicaments i productes d’higiene. En tots els casos, les caixes han estat precintades i etiquetades amb imatges identificatives dels productes del seu interior i textos en anglés i castellà.

José Enrique Soriano “tirar una mà en estes circumstàncies és allò més important, es necessita l’ajuda de tots nosaltres. L’ambient i l’altruisme de la gent és formidable. Esperem que tot arribe a bon fí”. Vicent Pla Barberá “hem menejat centenars de caixes estos dies, gent de totes les edats, s’està classificant tot amb molta cura i la resposta global del voluntariat és molt bona, fins i tot en horari laboral”. Cal recordar que les donacions previstes als centres cívics s’han paralitzat momentàniament per evitar massificacions, però que les tasques de classificació i organització de les donacions rebudes continua a l’interior de la Sala Gomis.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

La Guàrdia Civil ha aconseguit desarticular una organització criminal amb la detenció de set persones…

Gir de 180 graus de la Generalitat: tomba el Palau de Justícia en el centre de Xàtiva després de 8 anys de tramitació

La ciutat de Xàtiva ha rebut un revés institucional que compromet una dècada de planificació…

À Punt bate el récord histórico de facturación publicitaria con casi 4 millones de euros

La radiotelevisión pública valenciana cierra el ejercicio 2025 con un importante aumento de la facturación…

Otras noticias

El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
SIBILLA20241
CulturarteLa Vall d'AlbaidaNavidad

Ontinyent celebra el Cant de la Sibil·la en l’església de Santa Maria

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'AlbaidaNavidad

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?