ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent dóna suport a l’hostaleria local amb una campanya per fomentar comandes a domicili

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 26, 2021
286 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

L’Ajuntament posa un whatsapp a disposició dels hostalers per apuntar-se de forma gratuïta a la iniciativa, que inclourà la difusió d’un llistat d’establiments que presten el servei

El Govern d’Ontinyent ha posat en marxa una nova iniciativa per impulsar l’economia local davant la crisi de la Covid-19. En concret, s’ha iniciat una campanya de suport a l’hostaleria local que fomentarà les comandes a domicili, que inclourà la difusió d’un llistat d’establiments que presten el servei, així com les seues dades de contacte.

El regidor de promoció econòmica, Pablo Úbeda, explicava que amb la iniciativa, que porta com a lema «l’Hostaleria d’Ontinyent t’ho porta a casa» l’Ajuntament en la col·laboració de l’associació d’hostelers AHVAL, vol animar a la ciutadania «a seguir degustant els plats dels establiments locals, ja que les noves restriccions davant la Covid-19 han portat a la Generalitat Valenciana a tancar el servei presencial a l’hostaleria, però es pot mantenir el servei de recollida o a domicili».

Així, l’Ajuntament ve difonent als últims dies un cartell on s’anima a la ciutadania a «recollir les comandes als locals fins a les 22:00 hores, però també recollint-les a casa fins i tot més enllà del toc de queda». Aquest dimarts es posava a disposició dels hostalers que vagen a prestar el servei el numero de whatsapp 634.79.88.94, on poden indicar el nom de l’establiment, horari d’obertura, telèfon de comandes, adreça i xarxes socials. Als propers dies s’elaborarà un llistat que serà difós a les xarxes socials municipals i als mitjans de comunicació locals, per tal d’unificar i facilitar l’accés a l’oferta a la ciutadania.

Pablo Úbeda explicava que «l’hostaleria és un dels sectors que estan patint les conseqüències de la crisi econòmica que porta aparellada la situació amb la Covid-19. Per això des d’un primer moment els vam incloure juntament als establiments de comerç i la resta de serveis entre els destinataris de la campanya de xecs consum ‘Tornem Junts’ i ara tractem d’aportar altra mostra de suport amb esta campanya», destacava.

Des de l’associació AHVAL, el seu president, Jordi Martínez, mostrava l’agraïment del sector «cap a la sensibilitat que està mostrant l’Ajuntament d’Ontinyent amb el sector en uns moments crítics com estos», i animava als establiments a sumar-se i a la ciutadania a donar suport i seguir gaudint de l’ampla oferta d’hosteleria existent a la ciutat, ara a domicili.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Benidorm empieza a pedir un rescate al Gobierno para hacer frente a la indemnización de 352 millones que tiene que pagar

El Ayuntamiento de Benidorm pide el rescate al Gobierno para evitar el colapso de sus…

El temporal ‘Kristin’ deja una herida en Altea y más de 300 intervenciones de los bomberos en València

El paso de la borrasca Kristin por la Comunitat Valenciana ha dejado este miércoles un…

Com l’alcaldessa de Llaurí dona un baló d’oxigen a Pedro Sánchez al Congrés dels Diputats

El panorama polític al Congrés dels Diputats ha experimentat un canvi rellevant aquest dimecres després…

Otras noticias

busurba21
La Vall d'Albaida

Ontinyent modernitza el bus urbà amb noves marquesines digitals i tòtems informatius

Por Redacción ComarcalCV
Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?