ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent crearà zones d’esplai al centre històric gràcies a l’enderrocament de diversos immobles deteriorats

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 9, 2022
259 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Les dues zones d’esplai estaran a la zona del carrer Teixidors, tindran una superfície de 1.600 m² i suposarà crear noves zones d’esponjament urbà a l’entorn dels carrers Tomás Valls, Sant Vicent i Maians

L’Ajuntament d’Ontinyent planeja crear a la zona del carrer Teixidors dues noves zones d’esplai amb una superficie total de més de 1.600 m². Es tracta d’una actuació del Pla d’Actuació Sobre Inmobles Degradats i contemplada al Pla de Reforma Interior (PRI) Raval-Poble Nou, que suposarà la creació de dues zones d’esponjament urbà a l’entorn dels carrers Tomás Valls, Sant Vicent i Maians.

El regidor de Territori, Joan Sanchis, explicava que “és una actuació que s’emmarca en l’aposta del Govern d’Ontinyent per revitalitzar el centre històric i fer-lo més accessible i còmode per als vianants. Una aposta que entre els programa municipal Ontinyent Rehabilita; ajudes del Ministeri i Generalitat, amb programes com ARRU i ARRUR, o la sentència de l’IVVSA, permetrà superar els 21 milions d’euros d’inversió des de 2013 i fins que s’executen els plans que encara estan en marxa”.

Sanchis explicava que ja s’han fet actuacions d’esponjament en alguns trams del barri de Poble Nou, “però aquesta tindrà un impacte superior, en tractar-se d’una zona més ampla”. Per tal d’executar l’actuació, l’Ajuntament està procedint a adquirir els habitatges als espais contemplats com a “zona verda” en la planifidació urbana, estant encara en fase de negociació amb alguns dels propietaris, per tal d’evitar recòrrer la realització d’expropiacions. La primera placeta, en les proximitats dels carrers Tomás Valls i Sant Vicent, comptarà amb 795 m², mentre que la segona, amb eixida al Carrer Maians, tindrà una superficie de 821 m².

S’enderroquen els habitatges dels números 17 i 19

Les construccions afectades per esta futura actuació estan deshabitats i alguns d’ells en estat de ruïna. Era el cas dels habitatges dels números 17 i 19 del carrer Teixidors, que el passat mes de maig es van veure afectats per un enfonsament parcial. Es dona la circumstància que l’habitatge del número 17 és propietat d’una entitat bancària, que ja tenia ordre d’enderrocar la casa després de la redacció d’un expedient de declaració de ruïna, i que havia iniciat la gestió per enderrocar-la. En enfonsar-se parcialment esta vivenda i la del numero 19, de propietat municipal, s’ha considerat més adient que una única empresa asumisca els treballs, que s’han iniciat esta setmana, repercutint a cada part els costos que li corresponen.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Foios instala un sistema pionero de megafonía solar para alertas que funciona sin luz ni cobertura

El Ayuntamiento de Foios da un paso decisivo en la protección de su población ante…

Caixa Ontinyent dispara el seu benefici net un 22% i eleva el pressupost d’Obra Social a 3,8 milions

L’Assemblea General ordinària de Caixa Ontinyent ha aprovat els comptes anuals del passat exercici reflectint…

Controlat l’incendi de la nau de Xàtiva: l’Ajuntament alça les restriccions i reobri la CV-645

Tornada progressiva a la normalitat a la capital de la Costera. L'Ajuntament de Xàtiva ha…

Otras noticias

La Conselleria ha iniciat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
Unitat de dany cerebral de l'Hospital d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El nou Hospital d’Ontinyent estrena una unitat pionera per a recuperar pacients amb dany cerebral

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?