ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

‘Ontinyent Comercial’, nova imatge de marca del comerç local de la ciutat

El redisseny es presenta com una imatge “moderna i inclusiva” que enllaça amb la imatge de marca global de la ciutat
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 26, 2023
173 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
4002 ontinyent marca comercial

Ontinyent presentava aquest dimecres el redisseny de la imatge de marca del seu comerç local, que baix el lema ‘Ontinyent Comercial’ era presentada com una imatge “moderna i inclusiva” que enllaça amb la imatge de marca global de la ciutat. La presentació tenia lloc coincidint amb el ‘Dia del Comerç Local’ de la Comunitat Valenciana, en un acte públic a la plaça del centre comercial El Teler, davant nombrosos representants del món associatiu de la ciutat, i on tenien lloc diverses intervencions.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, destacava que la nova imatge “casa perfectament amb la marca de ciutat”, i posava de relleu la importància i capacitat de superació del comerç local: “Era important modernitzar la imatge del nostre sector de comerços, serveis i gastronomia, sense els quals no es pot entendre la nostra ciutat. Un sector que destaca per la seua capacitat de superació, de reinvertar-se, de no rendir-se i de trencar barreres. La nostra ciutat no es pot entendre sense ells i elles”, manifestava.

La regidora de Promoció Econòmica, Natàlia Enguix, posava de relleu el treball que ve fent-se des de l’Ajuntament a l’última dècada per impulsar l’activitat comercial de la mà de les associacions, “un treball que les xifres demostren que ha servir per mantenir a la clientela d’Ontnyent i atraure a la d’altres localitats. Ontinyent ha aconseguit tenir més densitat comercial que altres ciutats veïnes, sóm un referent comercial i hui amb la nova imatge de marca, moderna i inclusiva, volem fer un nou pas endavant”.

El director creatiu de l’empresa autora del nou disseny, Nassio Estruch, explicava que el procés s’encetava amb una jornada de participació per replegar idees i suggerències del sector, i en una segona fase definir la nova imatge, que era projectada als i les presents en una gran pantalla. Amb el lema “Ontinyent Comercial” es tracta d’aglutinar a tots els sectors, que gràficament es representen en uns punts de colors “que recorden punts de localització d’un mapa expressat en la cohesió dels barris, i formant un hastag que mostra un encreuament de camins o tot està connectat. Els colors i la forma volen representar la ciutat en sí, mostrant diversitat, i simbolitzant els establiments”.

Manifest del Dia Mundial del Comerç

A més a més, es comptava amb la lectura d’un manifest del Dia del Comerç a la Comunitat Valenciana per part de les presidentes de les associacions Comerç In i SOC, Ana Ferrero i Marissa Bernabeu. Al text, es destacava el comerç local com un dels motors de la ciutat, “que té un paper fonamental en la vida econòmica, social i cultural d’Ontinyent, crea vincles, fa poble i fa ciutat”. Segons exposaven, “estem davant un momemt de canvi, amb reptes socials i mediambientals, on xicotetes accions poden canviar el futur, i al comerc local no ens volem quedar arrere”. Totes dues representants mostraven la seua voluntat “de treballar de manera conjunta per a unir a tot el comerc de la ciutat mes enlla dels nostres noms”.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Xàtiva ha refermat la seua posició com a destinació de referència en la Fira Internacional…

Canet d’en Berenguer lidera la lucha contra la erosión costera con «ingeniería verde» en Fitur 2026

El proyecto pionero de Canet d'en Berenguer para proteger su litoral se ha convertido en…

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

La operación Zander, desarrollada por la Guardia Civil en Alzira, Cullera y Nàquera, ha concluido…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?