ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent cedeix l’aulari de Sant Rafel per impartir classes de l’Escola Oficial d’Idiomes

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 21, 2021
421 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Enguany s’espera que arribe el nomenament de la seu independent per a l’EOI- Ontinyent ‘Empar Granell’

Ontinyent disposarà en breu d’una escola oficial d’idiomes pròpia, com va assenyalar el Director General, Ruben Trenzano en juliol de 2021, ara justament fa un any. L’Ajuntament d’Ontinyent segueix amb els treballs per instaurar esta seu, i dins de l’atenció a les demandes de la Conselleria d’Educació a tal efecte, va a cedir l’aulari de Sant Rafel per impartir les classes dels grups de matí.

El regidor d’Educació, Óscar Borrell, explicava que “la cessió de l’aulari de Sant Rafel mostra la voluntat ferma d’aquest equip de govern per assolir una demanda històrica per a Ontinyent com és la seu independent de l’EOI, que esta ja apunt de fer-se realitat”. També destacava i agraïa la col·laboració de l’equip directiu de l’EOI Xàtiva així com a la Conselleria d’Educació la predisposició per atendre una reivindicació de tota la ciutadania i entramat social d’Ontinyent.

En el curs 2021/2022 que començarà el pròxim 27 de setembre l’Escola Oficial d’Idiomes d’Ontinyent impartirà classe en horari matinal. Aquest grup és de nivell B1 d’anglès i s’impartirà a l’aulari de Sant Rafel. Pel que fa a la resta d’estudis en aquest curs 21/22 es manté tota l’oferta d’idiomes i grups a Ontinyent respecte el curs anterior. La resta de grups i classes vespertines continuaran impartint-se en l’IES Pou Clar.

Cal recordar que l’Ajuntament d’Ontinyent ha resolt totes les peticions que han estat demandades des de la Conselleria, per les quals, a més d’habilitar-se un espai municipal per a les classes dels grups de matí, han inclós l’enviament d’un esborrany de conveni de col·laboració, així com escollir un nom per a la futura EOI, que per unanimitat del Consell Escolar Municipal serà EOI Ontinyent “Empar Granell” seguint la proposta de l’Alcalde, Jorge Rodriguez.

Comissió d’Escolarització d’Infantil i Primària

Per altra banda, també en l’àmbit educatiu, aquesta setmana s’ha portat a terme una comissió d’escolarització a Ontinyent per analitzar el procés de matrícula en Educació Infantil i Educació Primària. En aquest procés el 100% de les demandes de les families en 3 anys han estat admeses en la seua primera opció. Pel que fa a la resta de nivells han estat ateses en les primeres opcions, inclòs en dos anys, que s’ha baremat dins de les demandes quedant vacants lliures en centres escolars que poden ser sol·licitades.

Des de l’Ajuntament s’ha recordat que existeixen vacants en les escoles d’Ontinyent per a la matrícula sobrevinguda de persones que arriben a la ciutat amb xiquets i xiquetes en edat d’escolarització obligatòria i en les aules de 2 anys, sent necessari acudir al Departament d’Educació per poder sol·licitar alguna plaça vacant. Óscar Borrell, agraïa la tasca dels centres en aquest procés i posava de relleu que a Ontinyent haja hagut un 100% d’admesos en 3 anys en la primera escola demanada per les famílies.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Un estudio tras la DANA de 2024 revela que los alumnos valencianos desconocen los protocolos ante catástrofes e impulsa un cambio en las aulas

Un equipo de investigación integrado por Álvaro-Francisco Morote (Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales…

L’Ajuntament de Sagunt dona el llum verd definitiu per a connectar la Via Verda d’Ojos Negros amb la mar

La Corporació Municipal de Sagunt ha donat un pas decisiu per a completar un dels…

Ontinyent comptarà amb Ismael Serrano, Pepe Viyuela, Antonio Molero i Capella de Ministrers en la programació cultural de tardor

L'Ajuntament d'Ontinyent ha presentat la seua nova programació cultural municipal per a la tardor, una…

Otras noticias

ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent i l’Olleria concentren la meitat de l’atur d’una Vall d’Albaida marcada per la resistència industrial

Por Adrián Lupiáñez
Ajuntament d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa un servei pioner de psiquiatria infantil per a protegir menors vulnerables

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Tragèdia al Pou Clar d’Ontinyent: mor un home de 40 anys en patir un fort colp contra una roca

Por Toni Cuquerella
Embalse de Bellús.
La Vall d'Albaida

Hallan un cadáver en el pantano de Bellús durante la búsqueda del anciano desaparecido

Por Toni Cuquerella
Els municipalistes busquen rebaixar la barrera electoral.
Comunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix pressiona les Corts per a rebaixar la barrera electoral al 3%: «Millorarà la diversitat democràtica»

Por Toni Cuquerella
Acte de l'Ambaixada dels Moros i Cristians d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

«Unes festes espectaculars»: Ontinyent fa balanç dels Moros i Cristians 2026 amb un ple absolut però pendent de la interpretació de ‘Chimo’

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?