ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Ontinyent aprova el projecte de millora de la xarxa de clavegueram del nou hospital

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 12, 2021
452 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La Junta de Govern Local aprova el projecte de millora d’infrastructures al polígon Casa Balones, una de les noves actuacions impulsades per l’Ajuntament i l’IVACE a les zones industrials de la ciutat

La Junta de Govern Local d’Ontinyent ha aprovat el projecte de millora, modernització i dotació d’infrastructures i serveis al polígon industrial «Casa Balones», que servirà per millorar la xarxa de clavegueram del nou hospital. Es tracta d’una de les tres noves actuacions de modernització als polígons industrials de la ciutat que executarà enguany l’Ajuntament amb ajuda de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE).

El regidor de Territori, Joan Sanchis, destacava la necessitat d’un projecte que inicia ara el seu procés de licitació amb un pressupost base de 200.000 euros (Iva inclòs), “i que permetrà no sols millorar la dotació de serveis i pavimentació de vials en aquest polígon, sinó també dotar a la xarxa d’aigües de la capacitat necessària per atendre el considerable augment d’aigues residuals que es produirà a la zona quan es pose en marxa el nou hospital», assenyalaven.

El polígon industrial “Casa Balones” va ser projectat i executat fa al voltant de 20 anys amb una xarxa separatives d’aigües pluvials i residuals, amb un col·lector de pluvials que aboca a un barranc existent en el límit nord-oest del polígon. El nou col·lector d’aigües residuals a realitzar, amb major capacitat, tindrà com a punt de partida el pou de registre existent entre la CV-81 i el “Centre SERVEF de formació Ontinyent” i com a punt de connexió, el col·lector d’aigües residuals existent en el poliesportiu municipal.

L’obra també contempla la instal·lació de càmeres de vigilància en les dues entrades del polígon i la millora del paviment asfàltic en l’entrada a aquest del polígon. Joan Sanchis explicava que “el polígon Casa Balones és l’únic de la ciutat que no disposa encara d’una instal·lació de vigilància mitjançant càmeres. Ara, amb la instal·lació d’estes càmeres amb connexió a Internet, es podrà realitzar la supervisió remota de les imatges des de la prefectura de la Policia Local d’Ontinyent, proporcionant una major seguretat en tot el polígon mitjançant la vigilància de les dues entrades a aquest. En definitiva, les empreses de la zona disposaran de mes i millors serveis”, assenyalava. Una volta s’adjudique l’obra, el termini d’execució de la mateixa serà de quatre mesos.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Castellón de la Plana impulsa el certamen La Flama Fest para complementar la agenda del 9 de octubre

Castellón de la Plana ya perfila la programación para conmemorar el 9 de octubre con…

Gandia presenta la seua aposta tecnològica per a un certamen nacional d’innovació: transformar l’aigua del mar en aigua dolça sense salmorra

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha rebut este matí el director del projecte Eden…

Xàtiva reobri la licitació de l’emblemàtic Hotel Murta per 19 milions d’euros i un contracte de 20 anys

L’Ajuntament de Xàtiva ha donat un pas definitiu per recuperar l’activitat de l’Hotel Murta i…

Otras noticias

Pepe Viyuela.
La Vall d'Albaida

Ontinyent comptarà amb Ismael Serrano, Pepe Viyuela, Antonio Molero i Capella de Ministrers en la programació cultural de tardor

Por Toni Cuquerella
ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent i l’Olleria concentren la meitat de l’atur d’una Vall d’Albaida marcada per la resistència industrial

Por Adrián Lupiáñez
Ajuntament d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa un servei pioner de psiquiatria infantil per a protegir menors vulnerables

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Tragèdia al Pou Clar d’Ontinyent: mor un home de 40 anys en patir un fort colp contra una roca

Por Toni Cuquerella
Embalse de Bellús.
La Vall d'Albaida

Hallan un cadáver en el pantano de Bellús durante la búsqueda del anciano desaparecido

Por Toni Cuquerella
Els municipalistes busquen rebaixar la barrera electoral.
Comunitat ValencianaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix pressiona les Corts per a rebaixar la barrera electoral al 3%: «Millorarà la diversitat democràtica»

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?