ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Oberta la matrícula de ‘La Nau Gran’ a Ontinyent per a consolidar la formació per a persones majors

El programa de la Universitat de València es posarà en marxa en el curs 2023/24 i el període d'inscripcions romandrà obert del 3 al 28 de juliol
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 28, 2023
41 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2933 ontinyent nau gran graduacio
650x80_2_ola_CAS

La Universitat de València ha obert la matrícula per al programa ‘La Nau Gran’, amb l’objectiu d’ampliar i consolidar la formació de les persones majors d’Ontinyent i la comarca. El programa, adreçat a persones de 50 anys o més, es posarà en marxa en el curs 2023/2024, i obri el periode d’inscripcions del 3 al 28 de juliol.

‘La Nau Gran’ es posa en marxa amb el suport de la Fundació Campus Ontinyent (formada per l’Ajuntament d’Ontinyent, Caixa Ontinyent, patronal, sindicats i la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida). El president de la Fundació i alcalde de la ciutat, Jorge Rodríguez, destacava l’interès d’un programa “que dona l’oportunitat de formació a generacions que no van poder estudiar en el seu moment alhora que fomentar la translació de coneixement a la ciutat”.

Esta oferta comptarà amb dos itineraris formatius: un bàsic i altre avançat, amb una duració de tres anys acadèmics. El bàsic inclou assignatures com música, economia, salut, dret, filosofia, literatura, geografia, biologia, dret, sociologia, història, cultura científica. Mentrestant, l’itinerari avançat compta amb assignatures com física, neurociència, arqueologia, història del Regne de València, entre d’altres. A més, implica un increment de l’oferta formativa de la Universitat de València al Campus d’Ontinyent i també d’activitats culturals com conferències, exposicions, jornades, viatges, etc la majoria de les quals, estaran obertes a la població en general.

La Nau Gran Ontinyent és una aposta de la Universitat de València en el Campus d’Ontinyent per a afavorir l’aprenentatge al llarg de la vida de totes les persones d’Ontinyent, de la comarca de la Vall d’Albaida així com dels territoris veïns, amb inquietud per aprendre i motivació per la cultura i pel coneixement creant un esperit crític. L’únic requisit per accedir-hi és el de l’edat, ja que no es necessiten estudis previs, ni tampoc es realitzen activitats avaluatives. “Es tracta sols de fomentar el plaer per conéixer, a banda de promoure la socialització de les persones i l’activitat física i intel·lectual”, apunten des del Campus d’Ontinyent.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?