ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Nico Calabuig, elegit candidat de Compromís a l’alcaldia d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 10, 2022
317 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’actual portaveu valencianista a l’Ajuntament i únic candidat a encapçalar la candidatura a les eleccions municipals de 2023 s’ha mostrat «agraït i il·lusionat amb l’objectiu de governar escoltant més, prioritzant els recursos en les necessitats reals de la ciutadania, i guanyar el progrés present i futur de la ciutat»

Aquest passat divendres, l’Assemblea Local de Compromís per Ontinyent escollia per unanimitat a Nicolau Calabuig i Serna com a candidat a l’alcaldia d’Ontinyent en representació de la formació valencianista, d’esquerres i ecologista per a les eleccions municipals del 28 de maig de 2023. Calabuig va presentar l’única candidatura a l’Alcaldia durant el termini d’una setmana obert per a aquesta finalitat. En l’assemblea també es va aprovar per unanimitat l’itinerari per a l’elecció de les persones que conformaran la candidatura a través d’una llista de consens, que s’anirà desenvolupant en els pròxims mesos, i que serà refrendada per l’Assemblea.

Nico Calabuig és Graduat en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública, i Màster en Professorat d’Educació Secundària. Actualment, a més d’exercir com a regidor i portaveu municipal del seu grup polític a l’Ajuntament d’Ontinyent, treballa com a assessor de polítiques municipals a la Federació Valenciana de Municipis i Províncies nomenat pel grup Compromís, i forma part de l’Executiva Nacional del seu partit, Més-Compromís.

En paraules del candidat a l’alcaldia d’Ontinyent i actual portaveu municipal de Compromís a l’Ajuntament, Nico Calabuig, «abans que res vull agrair el suport unànime rebut pels meus companys i companyes en un dia tan important. Crec que el col·lectiu està content amb el treball en equip que hem estat fent aquests últims anys i el fet que s’haja presentat una única candidatura és una mostra de cohesió i unitat per a continuar endavant la tasca que vam iniciar en 2019, però fer-ho amb més força des del pròxim govern municipal».

«Els pròxims mesos implicaran un treball intens per a donar forma des del consens i l’acord col·lectiu a la llista de Compromís per Ontinyent per a les pròximes eleccions municipals. L’elecció per unanimitat del mètode d’elaboració de la llista per consens és el primer pas d’un procés il·lusionant de reunions i trobades per a consolidar i conformar un grup de persones compromeses, amb ganes de treballar per Ontinyent cada dia, i de guanyar el futur de la ciutat canviant aquelles coses que no s’estan fent bé. Necessitem tornar a obrir les portes de l’Ajuntament, millorar en participació ciutadana i escolta activa al teixit social, veïnal i associatiu. Cal aclarir les prioritats reals en els diferents àmbits de l’acció de govern, en l’adequada gestió dels recursos públics per destinar-los allà on més falta fan, entre moltes altres qüestions», apuntava Calabuig.

El candidat a l’alcaldia subratllava que «com sempre hem dit, aquest és un projecte obert, plural i col·lectiu. A partir d’ara continuarem eixe camí per a oferir a la ciutadania d’Ontinyent una llista amb gent que inspire il·lusió. Farem la millor llista possible per a aquestes eleccions. Hi ha un gran talent a la nostra ciutat, i moltes persones implicades en diferents àmbits. El nostre objectiu és continuar creixent, sumant persones, i representar com cal a les ontinyentines i ontinyentins. Volem governar, abordar amb serietat les necessitats quotidianes de la gent i construir un Ontinyent de progrés en el present i esperança en el futur».

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El nuevo centro de salud de Riba-roja de Túria ya tiene fecha para el inicio de sus obras

El esperado proyecto del nuevo Centro de Atención Primaria (CAP) de Riba-roja de Túria da…

Gandia diu adeu al model antic de residus: el pla a 10 anys que transformarà per complet els carrers de la ciutat

Gandia tanca una etapa en la gestió del seu espai públic per a iniciar una…

Fi a la vaga del fem a Sagunt: l’Ajuntament i el comitè segellen un acord amb pujades salarials

El servei de recollida de residus i neteja urbana de Sagunt recuperarà la normalitat de…

Otras noticias

Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
carretera pobla del duc Benigànim
La Vall d'Albaida

La Diputació de València licita per 830.000 euros la nova via ciclopeatonal entre Benigànim i la Pobla del Duc

Por Adrián Lupiáñez
Presentació del concert de les quatre bandes d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Històric concert a Ontinyent: les quatre bandes de la ciutat s’uniran per primer cop pel Centenari del Mestre Ferrero

Por Toni Cuquerella
Les temperatures superaran els 40 graus.
Comunitat ValencianaEl ComtatL'AlcoiàLa Marina AltaLa Vall d'Albaida

Alerta roja y noches «del infierno»: la Comunitat Valenciana roza los 45°C en el peor pico de la ola de calor

Por Toni Cuquerella
Els veïns d'Ontinyent deixen els residus a la porta de casa.
La Vall d'Albaida

Menys abocador i més contenidor marró: com la separació de l’orgànic està buidant el fem de rebuig a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Bocairent egevasa
La Vall d'Albaida

Bocairent reforma su red hídrica en las zonas diseminadas y reduce un 20 % las pérdidas

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?