ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’independent José Antonio Martínez serà el candidat del PSPV a l’alcaldia d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 9, 2023
231 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Els socialistes aspiren a tornar a l’ajuntament d’Ontinyent d’on van desaparéixer en aquesta legislatura per primera vegada en la democràcia

L’ontinyentí, independent, José Antonio Martínez, serà el candidat del PSPV a l’alcaldia d’Ontinyent per a les eleccions municipals de maig. Martínez és tècnic superior de medi ambient, funcionari i enginyer agrònom de 52 anys; referent social per la seua labor en el municipi en presidir l’associació INCLOU-TEA. Serà designat oficialment com a candidat dels i les socialistes d’Ontinyent a l’alcaldia de la ciutat per a les pròximes eleccions municipals de maig de 2023. Amb la candidatura de Martínez els socialistes aspiren a tornar a l’ajuntament d’Ontinyent d’on van desaparéixer en aquesta legislatura per primera vegada en la democràcia.

La Comissió Executiva Local del PSPV-PSOE, en la seua reunió d’aquest dijous 5 de gener, ha proposat a José Antonio Martínez, sent l’única candidatura presentada i obtenint el suport unànime de l’agrupació. Aquesta proposta es notificarà a la Comissió Executiva Nacional del PSPV-PSOE i al Comité Federal per a la seua ratificació, Serà la Secretaria d’Organització Federal, d’acord amb la Secretaria d’Organització de la Comissió Executiva Nacional del PSPV-PSOE, la que fent ús de les seues facultats aprovarà la proposta elevada des d’Ontinyent.

El flamant candidat ha afirmat que “es renova el projecte dels Socialistes d’Ontinyent, el PSPV-PSOE obri les seues portes a la ciutadania. El meu major repte és sumar, donar participació i veu als ontinyentins i ontinyentines i, així, construir un projecte col·lectiu de present i futur per al nostre municipi”. Martínez s’ha compromés com a candidat a escoltar a tots i totes els que vulguen participar en l’elaboració del pròxim programa de Govern i de sumar-se a la llista electoral que els socialistes presentarem per a maig de 2023, subratllant que “ens mereixem una candidatura que siga reflex de les nostres inquietuds i aspiracions com a ciutat, per això vull brindar l’oportunitat de sumar-se a un projecte il·lusionant, obert i participatiu.”

“Si he arribat fins ací és perquè volem una Ontinyent respectuosa, diversa i dialogant, amb més propostes, més acords i més avanços. Sobra confrontació i es reclama major participació, menys problemes i tensions per més solucions reals en benefici del nostre municipi” ha subratllat José Antonio Martínez.

La secretària general del PSPV-PSOE d’Ontinyent, Patricia Folgueras, ha volgut mostrar el suport unànime a la candidatura encapçalada per José Antonio, manifestant «que el nostre candidat liderarà el nou projecte que els socialistes d’Ontinyent, un projecte amb una clara vocació de ser socialment integrador. Els últims temps han estat marcats per excessiva confrontació; es necessiten menys crits i menys crispació. Fem que la política torne a ser una eina útil a través dels nostres valors”

Suport del PSPV-PSOE

Està previst, per al diumenge que ve 15 de gener a Ontinyent, que el secretari d’Organització del PSPV-PSOE, José Muñoz assistisca a un acte de precampanya de les municipals amb els militants del partit d’Ontinyent i la Vall d’Albaida. Les candidatures socialistes de la comarca es presenten als comicis de maig de 2023 per a representar a la majoria i prioritzar el realment important: l’ocupació, els salaris i les pensions dignes, una sanitat que cuide als ciutadans i un habitatge assequible.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Lion Capital Group consolida su crecimiento exponencial en el sector inmobiliario de lujo

Lion Capital Group, firma reconocida por su especialización en propiedades de alto standing y su…

MARTE lleva el arte contemporáneo al Hotel Intelier Rosa con ‘Hábitats Subversivos’ en la Nit de l’Art

La feria MARTE se incorpora este año a la Nit de l’Art de Castelló con…

Adiós al peligro de DANA en el barranco del Poyo: así es el nuevo «muro» de ingeniería que protege a Torrent

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) ha entrado en la fase decisiva de los trabajos…

Otras noticias

residus1a
La Vall d'Albaida

Ontinyent reparteix els primers poals per al nou sistema de recollida de residus als disseminats

Por Pau Gómez
L'epicentre del terratrèmol s'ha situat a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Nou terratrèmol a Ontinyent: un sisme de magnitud 3,5 fa sacsejar la terra entre altres tremolors menors

Por Toni Cuquerella
Elvira Lindo.
La Vall d'Albaida

Elvira Lindo, gran protagonista de l’XI Cicle ‘Ontinyent Negre’ aquest maig

Por Toni Cuquerella
Unitat de SAMU.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Dos morts en caure un vehicle al riu Clariano a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?