ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Les obres de del CEIP Bonavista d’Ontinyent ampliaran pressupost fins als 3 milions d’euros

L’alcalde d’Ontinyent visita la part de l’obra destinada al nou aulari d’infantil, que es recepciona aquest dimarts
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 21, 2023
292 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
6159 ontinyent ceip bonavista

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, ha anunciat que les obres de remodelació del CEIP Bonavista incloses al pla Edificant ampliaran pressupost fins als 3 milions d’euros i inclouran una nova aula de 130m² per a nous usos pedagògics, entre altres millores. Així ho feia públic en la seua visita a la part de l’obra destinada al nou aulari d’infantil, que es recepciona aquest dimarts.

El primer edil, que visitava el centre acompanyat del regidor d’Educació, Óscar Borrell; el director del col·legi, Kike Molina; responsables de l’empresa que està duent a terme de les obres i tècnics municipals, posava de relleu “la coordinació i la suma s’esforços per traure endavant un projecte que es reclamava feia dècades, i que reflexa la filosofica pedagògica del centre”. L’alcalde també anunciava que s’espera que l’obra estiga finalitzada al segon semestre d’enguany.

Cal recordar que en la primera fase de l’obra ,que finança la Generalitat Valenciana i executa l’Ajuntament, s’inclou l’ampliació amb noves aules mes espais complementaris, a més d’una nova zona de jocs infantils i una connexió coberta i nova edificació per a serveis al pati de primària. En la segona fase s’inclou la dotació d’un nou ascensor, millores al revestiment tèrmic, fusteria exterior, accessibilitat, instal·lació elèctrica i climatització, o reparació de pilars i goteres, així com a la substitució de la coberta de fibrociment del gimnàs, pavimentat dels accessos als edificis i condicionament acústic del menjador.

Ara, amb l’ampliació anunciada per l’alcalde, s’esten la reparació de la coberta a la seua totalitat; es crearà una nova aula de 130m² per a usos pedagògics i es dotarà a l’edifici de primària d’un SATE (sistema integral d’aïllament tèrmic exterior). Les noves aules (d’educació infantil) arriben a 6, dues d’elles d’usos múltiples.

El Director del centre, Kike Molina, mostrava l’alegria en que està vivint-se al centre l’avanç de les obres i la dotació de les noves aules, una demanda històtica del centre, que es remunta a fa més de 30 anys. Molina donava les gràcies “a les families pel seu suport, a l’Ajuntament i també a l’atenció de l’empresa constructora” i explicava que les noves aules van a ser ja utilitzades per l’alumnat de menys edat del centre, mentre que els i les alumnes de tercer a sisé de primària estan ja al col·legi La Solana, agraint a la comunitat educativa d’aquest centre la seua acollida. Molina es mostrava “emocionat” pel transcurs d’unes obres “que repleguen el passat, present i futur del centre. No oblidem d’on venim, on estem i on anem, estem molt contents de poder viure açò després de tants anys”.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

El Gobierno invertirá 150 millones en el barranco de La Saleta y anuncia nuevas ayudas para 62 municipios de la DANA

El Gobierno de España ha dado luz verde a una de las intervenciones estructurales más…

Banyar-se al riu Xúquer després dels últims ofegaments: la postura de Xúquer Viu davant el debat de les prohibicions

Els tràgics ofegaments que han tingut lloc en els darrers dies al riu Xúquer han…

¿Hasta cuándo durará el calor extremo? La previsión para los próximos días en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana se adentra en una semana crítica marcada por una masa de aire…

Otras noticias

Imagen del encuentro de los alcaldes municipalistas.
Comunitat ValencianaLa Ribera BaixaLa Vall d'Albaida

Ens Uneix y Unió Municipalista marcan músculo con 60 gobiernos locales y suman al alcalde de Almussafes

Por Toni Cuquerella
Centre Majors Ontinyent
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent rep 45.000 euros per reformar la coberta del Centre de Majors de Sant Rafel

Por Pau Gómez
ontijazz2026
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent fusiona jazz, rock i heavy metal en el XVIII Festival Ontijazz

Por Javier Ruiz
Sempere es un municipi amb molt atractiu residencial.
La Vall d'Albaida

Sempere atrau nous veïns amb la venda de 7 cases i noves inversions en habitatge social

Por Adrián Lupiáñez
Les temperatures superaran els 40 graus.
La CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Els ajuntaments de la Costera, la Vall d’Albaida i la Ribera Alta apliquen mesures d’urgència davant dels 43 °C previstos per l’onada de calor

Por Toni Cuquerella
Ontiyent es un dels municipis ha decrescut l'atur en La Vall d'Albaida.
La Vall d'Albaida

La Vall d’Albaida redueix l’atur en 128 persones gràcies a Ontinyent i l’Olleria

Por Adrián Lupiáñez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?