ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Les escoles esportives d’Ontinyent amplien les inscripcions al tram de 16 a 18 anys d’edat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 5, 2022
160 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

El regidor d’esports, Óscar Borrell anuncia la mesura per a “potenciar l’esport en una edat en el que es produeixen baixes en la pràctica”

Els xics i xiques de 16 a 18 anys d’edat podran participar per primera volta des d’aquest mes d’octubre a de les activitats tant dels Jocs Escolars com de les Escoles Esportives Municipals d’Ontinyent. Una mesura que se suma a altres accions impulsades esta legislatura per potenciar les escoles municipals, com ara l’augment del cànon que l’Ajuntament d’Ontinyent paga als clubs per a gestionar les escoles, així com també del fixe de cada xiquet o xiqueta en un 20%.

El regidor d’Educació i Esports, Óscar Borrell, posava de relleu “el gran valor educatiu i formatiu que té per als i les joves l’activitat física plantejada com a factor essencial per a la cura de la salut, per a l’augment de la qualitat de vida i del benestar social i per al desenvolupament integral de la persona. Enguany els xiquets i xiquetes de 16 a 18 anys podran seguir participant en estes activitats, encara estan en temps de creixement i és bo que encara tinguen al seu abast l’ambient de les escoles i les classes que s’ofereixen des dels clubs amb ajuda de l’Ajuntament”.

Amb aquest canvi, per aquest curs s’espera que s’arribe als 2.000 xiquets i xiquetes 1.800 xiquetes i xiquets inscrits, el que suposarà un augment per la incorporació del jovent de 16 a 18 anys. la proposta naix de les aportacions de membres dels clubs, concretament de l’escola de tennis amb Manel Salvador, una proposta que Borrell explicava que Borrell destacava “atenem com no podia ser d’altra forma dins de la cultura que sempre s’ha fet a la regidoria d’esports”.

A les Escoles Esportives Municipals que ofereixen es clubs amb suport de l’Ajuntament participen xiquets i xiquetes de 4 a 18 anys. Enguany seran 14 els clubs i associacions

esportives que realitzen estes escoles, en esports com el Kung Fu, Triatló, Judo, Atletisme, Volei, Bàsquet, Ciclisme, Futbol, Tai Chi, Natació, Pilota Valenciana, Gimnasia Rítmica, Tennis, Tennis Taula, Escacs o Tir amb Arc.

El regidor d’Esports explicava que després d’augmentar el preu que es paga als clubs de la ciutat s’ha notat un augment de la qualitat i la professionalització del personal entrenador que treballa en els clubs de la ciutat aconseguint ser de les millors escoles esportives de la Comunitat Valenciana. El regidor destacava que també ha influït per aquest augment de la qualitat la col·laboració de l’estudiantat del Campus d’Ontinyent de la Universitat de València que està fent practiques o estan treballant en els propis clubs dins dels continguts de la seua carrera de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.

Pel que fa als Jocs Escolars de la Generalitat Valenciana organitzats a la ciutat per l’Ajuntament d’Ontinyent és un projecte que compleix 41 anys, als quals l’Ajuntament ve col·laborant en el desenvolupament de programes esportius d’activitats extraescolars de caràcter recreatiu o competitiu en els centres docents mitjançant acords amb les AMPES de la ciutat i que enguany tindrà com a novetat la inscripció de l’alumnat del poble de Fontanars aconseguint que els Jocs Escolars siguen en aquest any intermunicipals. Al voltant de 1.100 xiquets i xiquetes participaran enguany en els Jocs Escolars practicant diversos esports. Borrell convidava a tots els xiquets i xiquetes de la ciutat en les franges d’edat a les que es presta servei a apuntar-se, tant als Jocs Escolars amb les AMPES dels centres com a les Escoles Esportives Municipals.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El Ayuntamiento de Manises abre expedientes por vertidos ilegales de residuos

El Ayuntamiento de Manises ha iniciado varios procedimientos sancionadores tras detectar vertidos ilegales de residuos…

L’Auditori de Torrent presenta 25 espectáculos para el primer semestre de 2026

Torrent ya tiene lista la programación de L’Auditori de Torrent para los primeros seis meses…

Un solo médico atiende hasta 70 urgencias diarias en Cheste y Turís

El sindicato CSIF ha solicitado a la Conselleria de Sanitat un refuerzo urgente de personal…

Otras noticias

El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
SIBILLA20241
CulturarteLa Vall d'AlbaidaNavidad

Ontinyent celebra el Cant de la Sibil·la en l’església de Santa Maria

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'AlbaidaNavidad

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?