ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’empresa d’Ontinyent Cotoblau es converteix en la primera tèxtil d’Espanya en aconseguir la certificació ISO 28000

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 22, 2021
453 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Jorge Rodríguez destaca que el reconeixement reivindica l’aposta per la innovació que venen fent les empreses del Clúster Textil Sanitari d’Ontinyent amb el suport de l’Ajuntament

L’empresa ontinyentina Cotoblau s’ha convertit en la primera industria textil d’Espanya en aconseguir la certificació ISO 28000 d’AENOR, de Sistemes de Gestió de Seguretat per a la Cadena de Subministrament. Un reconeixement que l’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, destaca que “reivindica l’aposta per la innovació que venen fent les empreses del Clúster Tèxtil Sanitari d’Ontinyent amb el suport de l’Ajuntament, un camí que ha de seguir endavant per mantenir i crear ocupació a la ciutat. El suport a la indústria ha estat i va a seguir sent un dels pilars del treball del Govern d’Ontinyent, i hui estem molt orgullosos de poder felicitar a una de les nostres empreses per ser pioners i convertir-se en referència en l’obtenció d’aquest certificat”, manifestava.

El CEO de Cotoblau, Càndid Penalba, posava de relleu que “front a un mercat asiàtic en el que no podem competir en preus, el camí que hem de seguir per ser competitius i sobreviure és el de la innovació i la qualitat. Que els clients de tot el món que compren un producte del nostre Clúster Textil Sanitari sàpien que estan comprant productes de qualitat i en totes les garanties”, assenyalava.

En l’acte de lliurament de la certificació també intervenia el Director d’AENOR (entitat de certificació de sistemes de gestió, productes i serveis) a la Comunitat Valenciana, Salvador Ibáñez, qui també destacava el caràcter pioner de Cotoblau com a indústria tèxtil en l’obtenció d’esta certificació, que fins ara venien obtenint empreses de transport i logística, i que des de 2007 aborda els possibles problemes de seguretat en totes les fases del procés de subministrament. L’objectiu és reduir els riscos per a les persones en totes les fases del procés de subministrament, analitzant aspectes financers, de fabricació, gestió de la informació i logística, emmagatzematge en trànsit o dipòsit de mercaderies; i permetent identificar amenaces com ara terrorisme, frau i pirateria; així com mitigar els efectes dels incidents de seguretat.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el domingo 26 de julio

El domingo 26 de julio en Requena se presenta con cielos despejados y temperaturas máximas…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el domingo 26 de julio

La previsión meteorológica en Gandia para el domingo 26 de julio anuncia un día despejado…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el domingo 26 de julio

La previsión meteorológica en Peñíscola para el domingo 26 de julio anuncia una jornada despejada…

Otras noticias

Montserrat Caballé.
La Vall d'Albaida

Concert gratuït a Llutxent: Una gran Gala d’Òpera i Sarsuela retrà homenatge a Montserrat Caballé aquest dissabte

Por Toni Cuquerella
01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
Vendimiabl
AgronewsLa SerraníaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

La uva valenciana sufre una parálisis comercial a un mes de la vendimia

Por Javier Ruiz
Reunió de l'alcalde d'Ontinyent amb representants de l'lCAV.
La Vall d'Albaida

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

Por Toni Cuquerella
Imatge del Pou Clar d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Acaben els accessos ‘furtius’ al Pou Clar d’Ontinyent: noves tecnologies i més policia per protegir el paratge

Por Toni Cuquerella
Espectacle 'Juga!' de la companyia La Trócola.
La Vall d'Albaida

La Mostra de Titelles d’Estiu 2026 recorrerà la Vall d’Albaida: consulta ací tots els pobles, dates i horaris de les actuacions

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?