ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’edició ajornada d’Ontinyent Medieval coincidirà amb el Mig Any Fester els dies 5 a 7 d’abril

El pregó d’Estefania Conejero donarà pas a un cap de setmana on es comptarà amb més de mig centenar de llocs de venda i més d’una dotzena d’actuacions teatrals i espectacles de carrer
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 25, 2024
250 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
35 ontinyent medieval

L’edició ajornada d’Ontinyent Medieval el passat mes de febrer coincidirà amb el Mig Any de la Societat de Festers en les dates determinades per esta entitat, els dies 5 a 7 d’abril, amb obertura oficial amb el pregó de la festera Estefania Conejero.

La regidora de Festes, Àngels Muñoz, ha confirmat que després de l’acord a que es va arribar des de l’Ajuntament amb l’empresa La Fragua de Vulcano, “s’ha aconseguit reunir a gran part dels mercaders que tenien previst acudir en febrer, tot i les dificultats per a estos professionals d’alterar el seu calendari”. Finalment es podrà fer mercat coincidint amb el Mig Any Fester en les noves dates determinades per la Societat de Festers.

Així, es comptarà amb més de mig centenar de llocs de venda i més d’una dotzena d’actuacions teatrals i espectacles de carrer, comptant-se també amb un acte d’apertura que inclourà una cercavila amb el grup de xirimiters i tabaleters El Regall i el Grup de Danses d’Ontinyent; així com el pregó a càrrec de la festera de la comparsa Estudiantes Estefania Conejero, des del balcó de l’edifici de la Societat de Festers.

El mercat ocuparà la superficie compresa entre el parking del Regall, la Plaça Major i la Plaça de Baix, on es comptarà amb productes artesans arribats de tota Espanya, com ara formatges, cervesses artesanes, embotits, dolços, bijuteria en diversos materials, així com tallers d’oficis com ferro i aspart, o un “soc àrab”. També es comptara amb la participació del Club de Tir amb Arc, que farà activitats de tir al carrer del Regall.

Els horaris seran els mateixos previstos en l’edició ajornada, obrint les portes el mercat divendres dia 5 a les 18:00 hores, donant pas la cercavila a les 19:30 hores i el pregó inaugural a les 20:00; i concloent a les 22:00 hores de diumenge dia 7. Àngels Muñoz agraïa “l’esforç fet per totes les persones que s’han implicat en fer possible que el canvi de data no impedira comptar amb un mercat medieval d’allò més atractiu i interessant”.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Gandia exigeix a la Generalitat el pagament de 10 milions d’euros: «Són el nostre principal morós»

El Govern municipal de Gandia ha dit "prou". L'executiu local ha impulsat una declaració institucional…

Xàtiva inicia la reforma integral del col·legi Attilio Bruschetti: una inversió de 900.000 euros per modernitzar el centre

Després d’anys d’espera i de superar diversos obstacles administratius, les obres de rehabilitació integral del…

¿Viajas al Campus de Burjassot? La UV lanza un plan de coche compartido que paga a los conductores hasta 200 euros al mes

El Campus de Burjassot-Paterna se ha consolidado como un referente de la movilidad sostenible en…

Otras noticias

Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?