ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’alcalde i la consellera d’Infrastructures estudien la millora integral dels accessos nord i sud a Ontinyent

La primera reunió de Jorge Rodríguez i Salomé Pradas va establir el caràcter de “prioritaris” als projectes de la rotonda d’accés directe des de la CV-81 a l’Avinguda Daniel Gil i de reforma de l’accés des de la CV-650
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 7, 2023
265 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7387 jorge rodriguez salome pradas

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, i la consellera de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori de la Generalitat Valenciana, Salomé Pradas, acordaven aquest dilluns donar caràcter “prioritari” als projectes vinculats a la millora integral dels accessos nord i sud a Ontinyent.

La primera reunió entre l’alcalde i la consellera comptava també amb la participació del Secretari Autonòmic d’Infraestructures, Vicente Dómine; la Directora General d’Infraestructures, Mª José Martínez; i el Director General d’Urbanisme, Miguel Angel Ivorra; així com els regidors ontinyentins de Territori, Óscar Borrell, i Medi Ambient, Sayo Gandia.

En aquest encontre s’abordava la reactivació de diversos projectes alguns dels quals fins i tot han comptat amb redaccions formals per part de l’Ajuntament. Un dels més destacats és el de la creació d’una nova rotonda d’accés directe des de la ronda sud (carretera CV-81) fins a l’Avinguda Daniel Gil. Es tracta d’una actuació contemplada al Pla General d’Ordenació Urbana, que tindria una grandària semblant a la del parc de Bombers, i que implicaria l’eliminació de la passarel·la de Mesta i del seu accés actual a la CV-81, una incorporació directa sense carril d’acceleració a una vía ràpida. A més a més, permetria l’accés directe al centre de la ciutat als vehicles procedents de Bocairent.

Altres dos projectes destacats són els relatius a l’accés a la ciutat des de la carretera CV-650, la coneguda com a “carretera de València”. El primer d’estos dos projectes afectaria al tram proper a l’empresa “Ceracon”, on en episodis d’intenses pluges s’originen embassaments d’aigua, i altre de millora de la seguretat viària i comoditat al

pas en el tram comprés des de la rotonda del Pont de Sant Vicent fins l’accés a la ciutat per l’Avinguda de València. Estos dos projectes, ja redactats per l’Ajuntament, suposarien una inversió conjunta d’al voltant de 4 milions d’euros.

A més d’estos projectes, també es va abordar altres. Vinculat al projecte de la rotonda de la ronda sud estaria el desdoblament de la pròpia ronda, apuntant-se des de la Conselleria la conveniència de la realització d’un estudi d’aforament de la carretera, que es faria una volta es pose en marxa al 100% el nou hospital, per tal que els resultats siguen el més ajustats possibles a la situació real d’esta via. Igualment, s’estudiarà la realització de noves millores als propis accessos al nou hospital.

Jorge Rodríguez explicava que des de la Conselleria es va demanar diversa documentació relativa a estos projectes, que ara serà remesa des de l’Oficina Tècnica Municipal. El primer edil agraïa “la bona comunicació i predisposició de la consellera Pradas a atendre les nostres peticions i plantejaments, en una primera presa de contacte que esperem que fructifique en noves inversions per a la ciutat”.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

L’Ajuntament de Xàtiva i la Generalitat apuenten l’obertura del nou centre de dia per a finals de 2026

El futur Centre de Dia de Xàtiva ja té un horitzó clar de posada en…

Paiporta moviliza 19,5 millones de euros para la redacción de siete grandes proyectos de reconstrucción tras la dana

El proceso de reconstrucción de Paiporta ha alcanzado un hito administrativo fundamental con la entrada…

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

Otras noticias

Cristian Verdú (Compromís) i Juanra Espí (PSPV) en la firma del pacte de govern en 2023.
ComarcalLa Vall d'Albaida

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

Por Toni Cuquerella
1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

La Diputació ix al rescat per mantenir el Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit i evitar que se’n vaja a València

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?