ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’Ajuntament d’Ontinyent calcula que els xecs de consum han quadruplicat l’activitat econòmica als comerços

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 15, 2021
259 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Un estudi sobre l’ús dels xecs revela que els 730.000 euros destinats pel consistori a esta iniciativa estima un impacte de més de 2’7 milons d’euros en vendes als establiments participants

L’activitat econòmica generada per l´última convocatòria dels xecs consum “Tornem Junts” quadruplica els diners invertits per l’Ajuntament. Segons un informe estadístic elaborat pel Departament de Promoció Econòmica respecte de la tercera convocatòria de la iniciativa municipal, realitzada el passat mes de juny, els 170.000 euros aportats per l’Ajuntament han generat vendes durant eixe mes per valor de més de 650.000 euros. Açò suposa que cada euro públic s’hauria convertit en quasi 4 als establiments participants, i extrapolant la dada als 730.000 euros que s’han destinat les 3 tandes de xecs emesos entre 2020 i 2021, suposaria un impacte de més de 2’7 milions d’euros.

Els resultats d’aquest estudi eren presentats aquest dimecres en una roda de premsa on l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, destacava que estes dades, “demostren que la iniciativa que vam posar de manera quasi immediata a la finalització del confinament, ha estat beneficiosa no sols per al comerç, l’hostaleria i els serveis, sinó per a la situació econòmica global de la ciutat”

El regidor de Promoció Econòmica, Pablo Úbeda, donava altres detalls sobre els resultats d’esta convocatòria, a la qual es van vendre 6.405 xecs per un import de 336.670 euros, dels quals 168.335 eren de subvenció municipal. Per sectors, els que mes vendes van generar van ser moda i complements (2.664 xecs); llar i decoració (1.139 xecs); serveis i salut (692 xecs); hosteleria i oci (690 xecs) i alimentació (357 xecs). Els xecs van estar comprats per 5.542 persones, el 57% de les quals van ser dones (3.148) i 2.394 homes (43%).

Per sectors i sexe, a tots els sectors van haver mes compres de dones que d’homes excepte a hosteleria i oci, on el 53% dels xecs van ser canviats per homes. Els sectors

amb mes percentatge de dones a les compres van ser serveis i salut (65% de dones) i moda i complements (58%).

Pablo Úbeda destacava la importància “d’haver posat en marxa mesures d’impuls específiques per combatre els efectes de la covid-19 a estos sectors amb els bons resultats que hem obtingut”. Cal recordar que esta tercera convocatòria en juny de 2021 se suma a les dues anteriors posades en marxa per l’Ajuntament, dotades amb 560.000 euros en 2020 de juny a desembre de 2020, comptant totes elles amb la participació de les associacions Comerç IN, SOC, AHVAL i Caixa Ontinyent, entitats a les quals l’Alcalde i el regidor agraïen la seua implicació amb la iniciativa. Al total de les tres convocatòries de la campanya, han participat 570 establiments i s’han venut 20.697 xecs per import de 1.460.000 euros.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Lanzan una subasta de 3.700 metros de suelo en Sueca con descuento del 90%

Escrapalia ha iniciado una subasta pública en Sueca, ubicada en la comarca de La Ribera…

La Guardia Civil de Chiva destapa un bar con taller clandestino, salón de estética ilegal y productos ilícitos

Lo que aparentaba ser un bar al uso escondía en realidad varias actividades irregulares en…

Cullera lanza campaña para duplicar las compras en el comercio local

El Ayuntamiento de Cullera ha puesto en marcha una nueva edición de la iniciativa «A…

Otras noticias

Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?