ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

‘L’Ajuntament al Barri’ dona detalls sobre la inversió de 3’5 milions d’euros al barri de Sant Josep d’Ontinyent

Les actuacions inclouen les millores a la Glorieta, la resolució de les inundacions a Benarrai o la reurbanització dels carrers Pintor Segrelles i Salvador Tormo
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 17, 2023
242 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
654 ontinyent ajuntament al barri

‘L’Ajuntament al barri’, la campanya de foment de la participació ciutadana impulsada pel consistori ontinyentí per augmentar el contacte directe amb el veïnat, donava detalls aquest divendres al voltant dels 3’5 milions d’euros invertits al barri de Sant Josep en obres executades o en execució al periode 2019-2023. Diversos regidors i regidores han acudit al punt informatiu habilitat a l’encreuament entre José Iranzo i José Simó Marín, on han pogut explicar les actuacions i també replegar diversos suggeriments de la ciutadania.

L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, explicava que amb aquesta iniciativa “a més d’explicar les actuacions, també repleguem idees i suggerències per millorar el barri”, apuntant en aquest sentit que “la colaboració de l’Ajuntament i Caixa Ontinyent per a la reapertura anunciada aquest divendres de l’antic Llar del Jubilat com a Club de Majors Actius pròximament, és una mostra d’atenció a eixes demandes que se’ns havien fet en anteriors edicions de l’Ajuntament al Barri”.

Entre les actuacions executades als últims temps o en execució a Sant Josep, ‘l’Ajuntament al barri’ posava en valor la resolució dels problemes d’inundacions a Benarrai, que ha servit per obtindre una zona capaç d’acumular l’excés d’aigua, i alhora crear una zona verda inundable de 2.500 m² equipada amb nous elements d’enllumenat, mobiliari urbà i rocòdrom; les millores a la Glorieta, amb un nou espai de jocs infantils, nova il·luminació i un 50% més de zones verdes; o l’apertura del nou centre cívic del barri al parc Mestre Ferrero.

Altres actuacions destacades han estat les obres de reurbanització als carrers Pintor Segrelles i Salvador Tormo, que han millorat aspectes com l’accessibilitat, comoditat i eficiència dels equipaments i serveis; o la instal·lació d’una marquesina en la nova parada d’autobusos interurbans al recinte firal. A més a més, l’Ajuntament ha iniciat dins del pla “Edificant” les obres de reforma i ampliació del CEIP Martínez Valls i ha posat en marxa la ludoteca municipal del programa “Corresponsables”. Finalment, en l’àmbit cultural destaquen la “Nit Gran” a la Glorieta; el Festival de Circ i Teatre; o les nombroses activitats organitzades de la mà de diferents entitats i associacions.
«L’Ajuntament al barri» també anunciava per al periode 2024-25 l’inici de la reurbanització de la Plaça de la Concepció, una actuació amb un pressupost de 2’5 milions d’euros fruit d’un procés participatiu que va determinar que es mantinga el dibuix del mosaic de la zona, s’utilitze un enllumenat més clàssic que el plantejat inicialment, s’augmente la vegetació a la zona i es mantinga el trànsit motoritzat a la part més propera als establiments comercials, on es mantindran nou llocs d’estacionament.
 

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

L’alcalde de Xàtiva anuncia el desbloqueig del Centre Raimon: les obres començaran de manera imminent amb fons de la Diputació

El projecte del Centre Raimon d’Activitats Culturals (CRAC) ix finalment de l’atzucac administratiu. L’alcalde de…

Inversión histórica en València: Generalitat y Diputación modernizarán el 100% del saneamiento provincial

La Diputació de València y la Generalitat Valenciana han sellado una alianza estratégica para transformar…

Vecinos de la Vall d’Uixó, Mislata, Castellón y Torrevieja guían el viaje de ‘Valencians al món’

‘Valencians al món’ se adentra esta semana en Alsacia, una de las regiones más pintorescas…

Otras noticias

IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
265 ontinyent ciutat
ComarcalLa Vall d'Albaida

El sector industrial tira de la contractació i l’atur juvenil cau un 9% a la Vall d’Albaida

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?