ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La XI edició de Firauto Ontinyent comptarà amb 300 vehicles nous, de km 0 i d’ocasió

L’Ajuntament i l’Associació de Tallers d’Automoció presenten una fira de l’automòbil que inclourà la II Mostra de Cotxes Clàssics, que comptarà amb prop de 100 vehicles
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 25, 2024
322 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9623 ontinyent firauto 2024 presentacio

La XI edició de Firauto Ontinyent, que tindrà lloc del 15 al 17 de novembre durant el cap de setmana de la “Fira de Novembre” de la ciutat, comptarà enguany amb una ampla oferta de 300 vehicles nous, de km 0 i d’ocasió als millors preus.

L’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez; la regidora de Festes, Àngels Muñoz; la regidora de Promoció Econòmica, Natàlia Enguix; i una representació de l’Associació de Tallers d’Automoció de La Vall d’Albaida encapçalada pel seu president, Ximo Gramage, presentaven aquest dijous una edició que també inclourà com a atractiu la II Mostra de Cotxes Clàssics, i que tornarà a repartir els seus stands per l’Avinguda d’Albaida i el carrer José Iranzo.

Jorge Rodríguez destacava que “la fira de novembre és un dels millors aparadors de la ciutat, amb una gran capacitat d’atracció. Són més de 3.500m2 d’exposició i en aquest cas 300 vehicles, en una iniciativa que cada any és visitada per gent que vol aprofitar l’oportunitat que representa, no sols pels preus especials sinó també per comptar amb molts experts per assessorar-los en un mateix lloc. Agraïm a l’Associació de Tallers d’Automoció i a la regidora de Fira i Festes el seu treball i animem a la ciutadania d’Ontinyent i les comarques veïnes a gaudir de Firauto”.

El President de l’Associació de Tallers d’Automoció de la Vall d’Albaida explicava que es comptarà amb 20 expositors (3 més que en l’edició anterior) amb al voltant 300 cotxes nous, de km 0 i d’ocasió (tant elèctrics com de combustió). Ximo Gramage destacava “l’esforç que es fa des de l’associació per posar en marxa esta fira, en un espai ideal que habilitem amb la col·laboració de l’Ajuntament i el suport de la Diputació de València i CaixaOntinyent. Convidem a totes i tots a acudir i preguntar els dubtes que puguen tindre, ja que de segur els podrem orientar sobre el vehicle més adient a les seues necessitats”.

Àngels Muñoz destacava que “la fira està ja tan consolidada que molta gent està esperant-la per a comprar els seus vehicles”. Firauto obrirà les portes divendres 15 de novembre a les 18:00 hores, inaugurant-se a les 19:00 hores, i romanent oberta fins diumenge 17 a les 22:00 hores. Enguany per segon any consecutiu es tindrà el reclam afegit de la II mostra de cotxes antics de l’Associació de Motor Clàssic, que amplia els seus vehicles dels 20 de l’any passat a prop de 100 en la present edició. La regidora també animava “a acompanyar-nos i gaudir tant de Firauto com de tots els atractius amb que comptarem en la ciutat en el cap de setmana de Fira”.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva inicia les obres per a transformar l’entorn de la Font dels 25 Dolls i crear un nou aparcament al carrer Sant Vicent

El nucli antic de Xàtiva ha iniciat aquesta setmana una important transformació urbana amb l'engegada…

L’alcalde d’Aielo de Malferit, Juanra Espí (PSPV) cedeix la vara de comandament a Cristian Verdú (Compromís) complint el pacte de govern

L'Ajuntament d'Aielo de Malferit ha fet efectiva aquesta setmana una de les clàusules principals de…

Cruz Roja inaugura su nueva sede en Aldaia para continuar el Plan de Respuesta a la DANA

Cruz Roja en Aldaia ha presentado sus nuevas instalaciones ubicadas en la Avenida Dos de…

Otras noticias

1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

La Diputació ix al rescat per mantenir el Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit i evitar que se’n vaja a València

Por Toni Cuquerella
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

Nino Bravo s’acomiada d’Aielo de Malferit

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?