ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La XI edició de Firauto Ontinyent comptarà amb 300 vehicles nous, de km 0 i d’ocasió

L’Ajuntament i l’Associació de Tallers d’Automoció presenten una fira de l’automòbil que inclourà la II Mostra de Cotxes Clàssics, que comptarà amb prop de 100 vehicles
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 25, 2024
269 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9623 ontinyent firauto 2024 presentacio

La XI edició de Firauto Ontinyent, que tindrà lloc del 15 al 17 de novembre durant el cap de setmana de la “Fira de Novembre” de la ciutat, comptarà enguany amb una ampla oferta de 300 vehicles nous, de km 0 i d’ocasió als millors preus.

L’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez; la regidora de Festes, Àngels Muñoz; la regidora de Promoció Econòmica, Natàlia Enguix; i una representació de l’Associació de Tallers d’Automoció de La Vall d’Albaida encapçalada pel seu president, Ximo Gramage, presentaven aquest dijous una edició que també inclourà com a atractiu la II Mostra de Cotxes Clàssics, i que tornarà a repartir els seus stands per l’Avinguda d’Albaida i el carrer José Iranzo.

Jorge Rodríguez destacava que “la fira de novembre és un dels millors aparadors de la ciutat, amb una gran capacitat d’atracció. Són més de 3.500m2 d’exposició i en aquest cas 300 vehicles, en una iniciativa que cada any és visitada per gent que vol aprofitar l’oportunitat que representa, no sols pels preus especials sinó també per comptar amb molts experts per assessorar-los en un mateix lloc. Agraïm a l’Associació de Tallers d’Automoció i a la regidora de Fira i Festes el seu treball i animem a la ciutadania d’Ontinyent i les comarques veïnes a gaudir de Firauto”.

El President de l’Associació de Tallers d’Automoció de la Vall d’Albaida explicava que es comptarà amb 20 expositors (3 més que en l’edició anterior) amb al voltant 300 cotxes nous, de km 0 i d’ocasió (tant elèctrics com de combustió). Ximo Gramage destacava “l’esforç que es fa des de l’associació per posar en marxa esta fira, en un espai ideal que habilitem amb la col·laboració de l’Ajuntament i el suport de la Diputació de València i CaixaOntinyent. Convidem a totes i tots a acudir i preguntar els dubtes que puguen tindre, ja que de segur els podrem orientar sobre el vehicle més adient a les seues necessitats”.

Àngels Muñoz destacava que “la fira està ja tan consolidada que molta gent està esperant-la per a comprar els seus vehicles”. Firauto obrirà les portes divendres 15 de novembre a les 18:00 hores, inaugurant-se a les 19:00 hores, i romanent oberta fins diumenge 17 a les 22:00 hores. Enguany per segon any consecutiu es tindrà el reclam afegit de la II mostra de cotxes antics de l’Associació de Motor Clàssic, que amplia els seus vehicles dels 20 de l’any passat a prop de 100 en la present edició. La regidora també animava “a acompanyar-nos i gaudir tant de Firauto com de tots els atractius amb que comptarem en la ciutat en el cap de setmana de Fira”.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Xàtiva ha refermat la seua posició com a destinació de referència en la Fira Internacional…

Canet d’en Berenguer lidera la lucha contra la erosión costera con «ingeniería verde» en Fitur 2026

El proyecto pionero de Canet d'en Berenguer para proteger su litoral se ha convertido en…

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

La operación Zander, desarrollada por la Guardia Civil en Alzira, Cullera y Nàquera, ha concluido…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?