ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Sant Silvestre d’Ontinyent recaptarà fons per a lluita contra l’Esclerosis Lateral Amiotròfica

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 26, 2024
344 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
3330 dsc010918b

La XXX edició de la tradicional Cursa Sant Silvestre Solidària d’Ontinyent recaptarà fons per a la lluita contra l’Esclerosis Lateral Amiotròfica (ELA). L’alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, rebia aquest dimarts el dorsal solidari nº1 dels que han eixit a la venda per a participar en la cursa, acompanyat pel regidor d’Esports, Ferran Gandia, qui rebia el nº2. Els dorsals eren lliurats per Paco Ortiz, membre de l’associació ADELA-CV i ontinyentí que pateix esta malaltia degenerativa.

Tant l’alcalde com el regidor animaven a la ciutadania “a participar en una activitat solidària, saludable i sempre divertida, en la que enguany aprofitarem per donar suport i visibilitzar la lluita contra l’ELA”. L’esclerosi lateral amiotròfica o ELA, és una malaltia de les neurones en el cervell, el tronc cerebral i la medul·la espinal que controlen el moviment dels músculs. La Societat Espanyola de Neurologia estima que existeixen més de 4.000 afectats d’ELA a Espanya, on es preveu que una de cada 400 persones desenvolupe la malaltia, que tot i que en una part reduïda dels casos es deu a una variant genètica, la causa es desconeix en la gran majoria de la resta. 

Les persones interessades ja poden adquirir els dorsals solidaris al preu d’1 euro en els punts de venda habilitats o el propi dia de la cursa (30 de desembre) a la Plaça Major 1 hora abans de l’eixida, que serà a les 20:00 hores. 
Ferran Gandia explicava que a l’arribada a meta es repartiran entre els i les participants un obsequi, i que el dia de la cursa des de les 22:00 hores al col·legi Carmelo Ripoll hi haurà un sopar de baix braç amb sorteig de regals de diverses empreses patrocinadores. En l’avituallament es comptarà amb la participació de l’empresa d’aigues potables Egevasa, que subministrarà aigua d’Ontinyent. 

Gandia tenia paraules d’agraiment per a totes les persones i entitats que col·laboren amb l’Ajuntament en l’organització de la cursa, entre les que estan el Club Ciclista Ontinyent, el Club Triatló Ontinyent, Clínica K.Alma, Protecció Civil i les persones voluntàries que ajuden en el transcurs de la  carrera i en l’organització del sopar. Els dorsals es poden replegar als establiments Lurbel, Clínica K.Alma, Rull Intersport, la farmàcia Adèlia Jordà, el Poliesportiu, la Piscina Coberta i l’Ajuntament. 

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Xàtiva ha refermat la seua posició com a destinació de referència en la Fira Internacional…

Canet d’en Berenguer lidera la lucha contra la erosión costera con «ingeniería verde» en Fitur 2026

El proyecto pionero de Canet d'en Berenguer para proteger su litoral se ha convertido en…

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

La operación Zander, desarrollada por la Guardia Civil en Alzira, Cullera y Nàquera, ha concluido…

Otras noticias

Enfermedad de Newcastle en aves Sintomas y tratamiento scaled 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

Se confirma un nuevo foco de la enfermedad de Newscatle en una granja de pollos de engorde de la Vall d’Albaida, a 12 km de los anteriores

Por Agronews
Vehicle utilitzat en el robatori de coure.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Cop al robatori de coure a la Vall d’Albaida: set detinguts per causar danys de 231.000 euros en polígons

Por Toni Cuquerella
El mestre Ferrero.
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

Por Toni Cuquerella
Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?