ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La patronal d’Argentina visita Ontinyent per conèixer la gestió comercial al centre urbà

L’Ajuntament i Comerç IN reben la Confederación Argentina de la Mediana Empresa i intercanvien experiències per avançar en la gestió dels centres comercials oberts
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 31, 2023
278 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
437 ontinyent confederacio empresarial argentina

La Confederación Argentina de la Mediana Empresa CAME, entitat similar a la CEOE espanyola, és l´organització empresarial d´implantació nacional més important d´Argentina. Aglutina més de 528.000 empreses, agrupades el 1438 Federacions, Cambres (Associacions) Centres i Unions Industrials i Comercials, Turisme i Producció, Organitzacions Empresarials Locals i Sectorials.

Una delegació integrada per 12 representants de la província de Santa Fe, entre ells alcaldes, el Secretari de comerç, gestors de projectes i cos tècnic, està de visita pel nostre país per conèixer les diferents iniciatives de promoció i desenvolupament de les àrees comercials obertes.

Entre les ciutats visitades, ha estat seleccionada Ontinyent, per la seua particular gestió, gràcies a l’evolució del centre comercial urbà, mitjançant la col·laboració entre l’Ajuntament de la ciutat i l’associació Comerç IN, la qual porta més de 20 anys desenvolupant una tasca professionalitzada de gerència del centre comercial obert.

La recepció i acte de benvinguda tenia lloc fa uns dies en el Museu Tèxtil de la Comunitat Valenciana, on el regidor de Promoció Econòmica Juan Pablo Úbeda i la gerent de l’associació Marissa Nacher exposaven la fórmula de treball que permet dinamitzar i fer créixer el sector comercial d’Ontinyent des d’una perspectiva conjunta mitjançant la col·laboració público-privada. A l’acte també han assistit el president i secretari general de COEVAL.

Per part del regidor Juan Pablo Úbeda, s’ha posat en valor la tasca realitzada per l’associació Comerç IN els darrers anys i ha explicat les diferents actuacions que any rere any es realitzen per revitalitzar el comerç així com les inversions destinades al sector. Per la seua banda, Marissa Nacher, gerent de Comerç IN, ha destacat que el comerç d’Ontinyent és un cas d’èxit de Centre Comercial Obert, remarcant la importància de portar a terme accions conjuntes que permeten avançar cap a l’excel·lència urbana de la ciutat.

La recepció finalitzava amb una ronda d’intercanvi d’experiències entre els assistents i la visita al punt turístic d’Ontinyent.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

La Diputació de València concede 1,3 millones de euros en ayudas al deporte valenciano y al motor: lista completa de clubes, eventos y pilotos beneficiados

La Junta de Gobierno de la Diputación de Valencia ha aprobado la concesión de 1,3…

Calendari d’obertura del nou Hospital d’Ontinyent: Serveis, trasllat de pacients i horaris de les Urgències

Dia històric per a la sanitat a la Vall d'Albaida. La posada en funcionament integral…

Huelga docente en la Comunitat Valenciana: Educación envía una nueva propuesta y pide un 100% de servicios mínimos para la PAU

Giro de última hora en el conflicto educativo valenciano. La Conselleria de Educación, Cultura y…

Otras noticias

Visita dels bloggers a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Què busquen 60 ‘travel bloggers’ a Ontinyent? Els secrets que han captivat els creadors de viatges

Por Toni Cuquerella
Nou Hospital d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Compte enrere per completar el nou Hospital d’Ontinyent: Sanitat comença el trasllat i obrirà totes les instal·lacions abans de l’estiu

Por Toni Cuquerella
ontinyentnegre26
CulturarteLa Vall d'Albaida

Ontinyent rinde homenaje a Elvira Lindo con el premio “Ontinyent Negre” en su ciclo de novela negra

Por Pau Gómez
Foto1 12
La Vall d'Albaida

Desmantellen una plantació de marihuana en una finca d’Ontinyent

Por Pau Gómez
Plaques solars.
La Vall d'Albaida

La Generalitat autoriza una planta fotovoltaica entre Agullent y Benissoda pese a las alegaciones vecinales y de los ayuntamientos

Por Javier Ruiz
Guardia Civil.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Desarticulan grupo criminal con una plantación de marihuana en l’Olleria

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?