ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Economía

La nova campanya ‘Ontinyent és més’ proposa 4 rutes comercials i un sorteig de 4.000 euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 4, 2021
308 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El regidor de Promoció Econòmica, Juan Pablo Úbeda destaca que volem «continuar revitalitzant els negocis locals i premiar la fidelitat dels clients»

Del 10 al 30 de maig, Ontinyent proposa 4 rutes comercials i un sorteig de 4.000 euros en 20 targetes de 200 euros a través de la nova iniciativa comercial «Ontinyent és més». La campanya impulsada per l’Ajuntament i les associacions comercials vol, en paraules del regidor de Promoció Econòmica, Juan Pablo Úbeda, «donar a conèixer i posar en valor l’oferta comercial, d’hostaleria i serveis d’Ontinyent com a capital de comarca, continuar revitalitzant els xicotets negocis locals i premiar la fidelitat dels clients». Aquests són els objectius de la iniciativa que es presentava aquest dimarts al Palau de la Vila.

La presentació també comptava amb la participació dels representants de les associacions de comerç i serveis participants en la iniciativa: Comerç In (Ana Ferrero); SOC Ontinyent (Marisa Bernabeu); Ahval (Jordi Martínez) i Associació Comerciants de Sant Rafel (Jordi Vidal). En aquest sentit, des proper 10 de maig i fins el 30 de maig, Ontinyent oferirà 4 rutes diferenciades segons el tipus d’activitat: bellesa i salut; llar i serveis; gastronomia i oci i moda i complements. Un plantejament que, segons explicava el propi regidor ens permet «visibilitzar la gran diversitat de comerços i serveis que tenim a la nostra ciutat».

Així per incentivar el consum i en paraules d’Úbeda «recuperar el passeig pels carrers del municipi, tan habitual abans de l’esclat de la pandèmia» es sortejaran 20 targetes de 200 euros cadascun entre totes aquelles persones que realitzen compres o consumicions als establiments participants en el període comprés entre el 10 i el 30 de maig de 2021. Per poder optar al sorteig de les targetes les persones participants, a través de la web habilitada a l’efecte www.ontinyentesmes.com, hauran d’introduir les seues dades personals i de la compra o servei obtenint així, per cadascun, una participació per compra superior a 20 euros en botigues i serveis o superior a 10 euros en gastronomia.

En aquesta mateixa web, les persones interessades poden consultar els establiments participants. Des de les associacions comercials animaven a la ciutadania d’Ontinyent i de les comarques veïnes a acostar-se a la capital de la Vall d’Albaida per gaudir de tota l’oferta comercial i, a més, poder guanyar premis.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

El Hospital de Sagunt derivó 14.000 pruebas diagnósticas a la sanidad privada en 2025 por falta de personal en radiología

La gestión del Departamento de Salud de Sagunt se encuentra en el centro de la…

Reforma de la Ley Electoral: la Unió Municipalista consigue las firmas para rebajar el listón al 3% y traslada el debate a Les Corts

La campaña de movilización emprendida por la Unió Municipalista ha alcanzado su objetivo principal. La…

Ferran Bartual recibe el Ninot d’Or del Gremi Artesà d’Artistes Fallers en Foios

El Ayuntamiento de Foios ha anunciado que Ferran Bartual, regidor de Falles, será galardonado con…

Otras noticias

HHEEjqda0AI2v 5
Comunitat ValencianaEconomía

Consum supera los 5.100 millones de facturación y anuncia su expansión a Madrid

Por Javier Ruiz
Aspresso primera piscina exterior climatizada valencia
Economía

El club Aspresso K7 refuerza su renovación con una innovadora piscina exterior climatizada

Por Javier Ruiz
operario digitalizacion
EconomíaLa Marina Baixa

VEOLIA impulsa la transformación digital del ciclo del agua en Benidorm con proyectos pioneros e innovación abierta

Por Javier Ruiz
impagosproteccion
Economía

La protección frente a impagos, vandalismo y okupación gana peso entre los arrendadores valencianos

Por Javier Ruiz
2 2
EconomíaL' Horta Sud

Torrent celebra la V Feria de la Formación Profesional

Por Pau Gómez
Estudiantes de la UPV durante uno de los hackathons organizados por Mercadona IT
Comunitat ValencianaEconomía

Nueva cátedra entre Mercadona y la Universitat Politècnica de València para fomentar talento e innovación

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?