ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Diputació col·laborarà activament en la implantació del Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana a Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 14, 2021
362 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

El President de la institució provincial, Toni Gaspar, destaca l’impuls donat per l’Ajuntament i la resta de patrons de la Fundació a «un projecte amb ànima»

El President de la Diputació de València, Toni Gaspar ha confirmat aquest dijous a Ontinyent que la institució provincial donarà suport a la segona fase de la implantació del Museu del Tèxtil Valencià a Ontinyent, un projecte «exemplar i amb ànima» segons manifestava Gaspar, qui ha estat rebut a l’ajuntament per l’Alcalde, Jorge Rodríguez, i el diputat provincial i regidor, Joan Sanchis.

Gaspar, que acudia a la ciutat per participar d’una de les sessions del Patronat de la la Fundació Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana més important de la seua història, destacava l’impuls donat al Museu pel President de la Fundació i Alcalde d’Ontinyent, així com per la resta de patrons de l’entitat. Toni Gaspar destacava la importància d’un projecte «que té ànima i un fil conductor amb els anhels de la població que ho impulsa i s’ho creu. Per part de la Diputació, quan les iniciatives tenen ànima i valen la pena s’ha d’aportar un plus perquè perduren en el temps. Estem enquadrant com anem a fer-ho, però volem seguir donant suport al projecte en la segona fase, anímica i també econòmicament».

Toni Gaspar afegia que «la Diputació pertany a moltes fundacions, però aquesta és exemplar i així ho demostra el fet que el projecte haja estat capaç de passar del paper a la realitat, de fer tangible allò que era només una idea. Seguirem donant suport a una iniciativa que s’ubica en el cor de les comarques centrals, que és on es desenvolupa l’activitat del tèxtil amb major intensitat de tota la Comunitat Valenciana», manifestava.

L’Alcalde i President de la Fundació, Jorge Rodríguez, agraïa «el suport del President de la Diputació de València, que ja va estar ací quan iniciàvem la demolició de les naus fora d’ordenació. Un suport anímic i també econòmic, tan necessari perquè els plànols passen a ser realitat. Sabem que va a fer tot allò possible per ajudar-nos, i hui hem volgut aprofitar perquè coneguera més a fons el projecte». Així, a la reunió del Patronat, que tenia lloc a la nau ja reformada del Museu Tèxtil, es comptava amb la participació dels arquitectes de l’estudi Torró-Soler, que han explicat els detalls del Projecte, amb un pressupost d’1,6 milions d’euros, que inclou un espai museístic de 600 metres quadrats, i altre de formació i investigació de 535 metres quadrats.

La redacció del projecte ha estat finançada per Caixa Ontinyent, una de les entitats que forma part del Patronat. Per la seua banda, el catedràtic de la Universitat de València Rafael Gil, ha explicat als presents com serà el projecte de museïtzació en el qual està treballant-se, «una museïtzació molt moderna i interactiva, per tal que el museu siga atractiu», avançava l’alcalde. Jorge Rodríguez afegia que la reunió d’aquest dijous del patronat «constata que quan el treball es fa amb ànima i amb bons companys de viatge com Caixa Ontinyent, Ateval, Coeval o la Diputació de València, és més fàcil que el camí vaja a bon port», concloïa.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Prisión sin fianza para el detenido por agresión sexual en Castelló en cuya casa apareció un cadáver en un congelador

La titular de la plaza número 2 de la Sección de Violencia sobre la Mujer…

Burjassot i la Universitat de València creen la Càtedra Vicent Andrés Estellés per a blindar el llegat del poeta

El llegat i la memòria del poeta valencià més universal del segle XX disposaran d'un…

Foios instala un sistema pionero de megafonía solar para alertas que funciona sin luz ni cobertura

El Ayuntamiento de Foios da un paso decisivo en la protección de su población ante…

Otras noticias

Assemblea General de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent dispara el seu benefici net un 22% i eleva el pressupost d’Obra Social a 3,8 milions

Por Toni Cuquerella
La Conselleria ha iniciat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?