ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La cursa de la dona d’Ontinyent arriba a les 1.000 inscrites i atrau participants de vàries comarques

Els dorsals es podran replegar dissabte en el Museu Tèxtil de 10:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00 hores
admin
Last updated: abril 5, 2025 9:24 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado marzo 5, 2024
694 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8358 jorge rodriguez paula soler 8m

La Cursa Solidària de les Dones” que tindrà lloc en Ontinyent aquest diumenge 10 de març ha arribat ja a les 1000 inscrites, i comptarà amb corredores visitats de nombroses localitats, com ara Alcoi, Villena, Canals, Atzeneta, Quatretonda, l’Olleria o Novetlé, entre d’altres.

La cursa, organitzada enguany des de la regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament, encara admet inscripcions fins les 00:01 hores d’aquest dijous 7 de març a la plataforma www.multiesport.es. Els dorsals es podran replegar dissabte en el Museu Tèxtil de 10:00 a 14:00 i de 17:00 a 20:00 hores.

La regidora d’Igualtat, Paula Soler, agraïa la bona acollida a una activitat “que volem que siga una gran festa de les dones, en la que totes tinguen cabuda, les que desitgen participar fent la marxa/caminata no competitiva, i les que opten per còrrer en la modalitat competitiva, que també ens està servint per atraure dones esportistes d’altres municipis que de segur van a passar-ho d’allò més bé en una cursa que va a ser molt especial”. Soler també tenia paraules d’agraïment per a les regidories implicades en la organització, així com a les entitats i associacions que col·laboraran en la prova.

La participació en la cursa, inclosa a la programació del “8M” a Ontinyent, té un preu de 2 euros sense samarreta o 5 euros amb una samarreta atemporal (que es podrà utilitzar als anys següents) destinant-se 1 euro de la inscripció a l’increment de la partida de les subvencions per a les associacions i col·lectius que formen part del Consell de les Dones. El recorregut urba de 5 kms és el mateix que els darrers anys, passant per llocs emblematics de la ciutat, podent participar en la prova competitiva sols dones majors d’edat i en la no competitiva a més, dones menors d’edat amb autortizació dels seus responsables legals. Com a novetat també poden participar xiquets i xiquetes menors d’edat nascuts entre 2018 1 2024, ambdós anys inclosos, així com gossos amb control i actuant amb responsabilitat.

La cursa comptarà com a “speakers” amb 3 esportistes locals, que s’encarregaran de la part d’animació a la Plaça Major: Mari Tamarit, Paloma Gandia i Sonia Santaines. També es comptarà amb la col·laboració de l’escola de l’Agrupació Musical i de l’escola de música Ad Libitum, amb punts d’animació al llarg del recorregut, així com de l’associació fotogràfica d’Ontinyent AFO fotografiant cada moment de la cursa; i del centre ocupacional Jose Antonio Bodoque, l’empresa Lurbel i MD Studio en els trofeus per a les premiades. A més a més, hi haurà amb un avituallament final amb música en directe, i es comptarà amb un punt violeta i un taller mediambiental.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el sábado 26 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el sábado 26 de septiembre indica una jornada poco…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el sábado 26 de septiembre

La previsión meteorológica en Gandia para el sábado 26 de septiembre indica temperaturas suaves y…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el sábado 26 de septiembre

Peñíscola disfrutará de una jornada con temperaturas agradables y cielos cubiertos por nubes altas, sin…

Otras noticias

Residus abocats de forma incontrolada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri bosses de fem al carrer per a identificar i apercebre els infractors de la normativa de residus

Por Toni Cuquerella
Confederación Hidrográfica del Júcar
La Hoya de Buñol - ChivaLa Vall d'Albaida

La Confederación Hidrográfica del Júcar tramita nuevas concesiones de aguas subterráneas para riego en Fontanars dels Alforins y Chiva

Por Adrián Lupiáñez
Guardonats amb els premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre figures destacades de la cultura, la ciència i la societat local

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Juanfran Pérez Llorca ha presentat el projecte a l'Olleria.
La SaforLa Vall d'Albaida

El desdoblament de la CV-60 entre l’Olleria i Terrateig i Gandia començarà en 2027 amb una inversió de 347 milions: aquestes són les claus

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?