ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

La Conselleria incrementa un 33% la subvenció de 2023 per a la regeneració de la zona inundable de Cantereria d’Ontinyent

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 13, 2023
342 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Jorge Rodríguez agraeix la sensibilitat i el suport del vicepresident segon Héctor Illueca, que està previst que visite les obres a les properes setmanes

El Consell de la Generalitat Valenciana ha aprovat aquest divendres un augment del 33% de la subvenció prevista en 2023 per a la Regeneració Arquitectònica de la zona de la Canterería d’Ontinyent. La xifra passa així de 600.000 a 800.000 euros, fons que permeten fer front a l’increment de preus als materials i els costos d’obra registrat al sector de la construcció, i que fan que la subvenció autonòmica global passe de 1’8 a 2 milions d’euros dins d’aquesta actuació de regeneración urbana i mediambiental.

L’alcalde de la ciutat, Jorge Rodríguez, ha agraït “la sensibilitat i el suport del vicepresident segon i Conseller d’Habitatge i Arquitectura Bioclimàtica, Héctor Illueca, amb una dotació que permet seguir avançant en l’impuls a un projecte del calat d’aquest, que va a suposar una inversió global de 4 milions d’euros i que està sent posada com a exemple d’acció local front al canvi climàtic”. Cal recordar que tant el propi Conseller es va manifestar en aquest sentit, i que la Ministra de Transició Ecològica i Repte Demogràfic Teresa Ribera va qualificar públicament l’acció de “valenta”.

Des del Govern d’Ontinyent s’ha avançat que durant el primer trimestre de l’any van a tenir lloc avanços significatius des de diverses vessants que afecten a aquesta actuació. Estes inclouran la finalització de la primera fase de les obres de demolició de les vivendes de la part baixa de la Cantereria; l’execució de les obres que s’estan duent a terme en el talús que mantindrà segur i estable el marge esquerre del riu; la licitació de la segona fase de les demolicions de les vivendes; i l’inici de l’execució a la part confrontant de la Cantereria del l’actuació prevista pel Ministeri de Medi Ambient, que inclourà la creació d’una pasarel·la peatonal inundable sobre el riu, i que serà executada per l’empresa pública Tragsa. La modificació del PGOU que es requeria ja esta feta i en vigor, i l’expropiació dels 8 immobles que restaven per adquirir de cara a la segona fase de demolicions (la majoria d’entitats financeres que no han facilitat la compra-venda) es materialitzarà el día 23 de gener.

Cal recordar que a més de les aportacions de la Generalitat i del Govern d’Espanya, el projecte de la cantereria també compta amb aportacions procedents dels Fons Europeus de Desenvolupament Regional (FEDER) a través de l’Estratègia de Desenvolupament Urbà Sostenible i Integrat Edusi.Des de l’Ajuntament s’avançava que “volem que les diferents accions d’un projecte tan polièdric com aquest es vagen executant a l’uníson, per tal de seguir avançant cap a eixe nou disseny de l’entorn del riu Clariano que ens permetrà recuperar per al gaudi de les persones un espai que havia estat ocupat per vivendes en situació irregular”, concloïen.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el lunes 17 de agosto

La previsión meteorológica en Requena para el lunes 17 de agosto anuncia una jornada despejada…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia para el lunes 17 de agosto

La previsión meteorológica en Gandia para el lunes 17 de agosto anuncia temperaturas máximas de…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Peñíscola para el lunes 17 de agosto

Peñíscola registrará temperaturas máximas de 32 ºC y cielos con intervalos nubosos este lunes 17…

Otras noticias

vall d'albaida
La Vall d'Albaida

El desempleo cae un 0,17 % en la Vall d’Albaida gracias a Olleria y Albaida

Por Adrián Lupiáñez
ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent ratifica les dades que la situen com la ciutat més segura de la Comunitat Valenciana

Por Adrián Lupiáñez
Montserrat Caballé.
La Vall d'Albaida

Concert gratuït a Llutxent: Una gran Gala d’Òpera i Sarsuela retrà homenatge a Montserrat Caballé aquest dissabte

Por Toni Cuquerella
01TerritoriSimfonic51231
CulturarteLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

La Diputación de Valencia lleva Territori Simfònic a Benimodo y Aielo de Malferit

Por Pau Gómez
Vendimiabl
AgronewsLa SerraníaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

La uva valenciana sufre una parálisis comercial a un mes de la vendimia

Por Javier Ruiz
Reunió de l'alcalde d'Ontinyent amb representants de l'lCAV.
La Vall d'Albaida

Així és el pla d’Ontinyent per a mobilitzar els pisos buits: mediació gratuïta i assegurances contra impagaments

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?