ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Economía
Economía

‘Firauto Ontinyent 2021’ mostrarà 400 vehicles coincidint amb la Fira d’Atraccions de la ciutat

NULL
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 8:35 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado octubre 26, 2021
417 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La cita comptarà amb 23 expositors amb cotxes nous, de km 0 i d’ocasió, motocicletes, patinets, i també inclourà el sorteig d’un viatge i de 2000 euros en vals descompte

Coincidint amb el retorn de la tradicional Fira d’Atraccions, Ontinyent acollirà el cap de setmana del 19 al 21 de novembre la VIII edició de ‘Firauto’, la fira de l’automòbil organitzada per l’Associació de Tallers d’Automoció de la Vall d’Albaida i l’Ajuntament d’Ontinyent amb la col·laboració de Caixa Ontinyent.

La cita era presentada aquest dimarts en roda de premsa per l’Alcalde d’Ontinyent, Jorge Rodríguez, acompanyat per la regidora de Fira i Festes, Àngels Muñoz, i diversos membres de l’Associació de Tallers, encapçalats pel seu President Ximo Gramage. Tant l’Alcalde com el President de l’associació coincidien en destacar “la il·lusió” per recuperar la normalitat després de la pausa de 2020 per la covid, amb una fira que Jorge Rodríguez destacava que “és fruit de l’esforç de la implicació de moltes persones a les que volem agraïr el seu treball per fer possible una fira de l’automòbil atractiva no sols per a veïnat Ontinyent i la comarca sinó també de tota la Comunitat Valenciana”.

La cita comptarà amb 400 cotxes nous, de km 0 i d’ocasió, en 23 expositors repartits per l’Avinguda d’Albaida i els carrers José Iranzo i Martínez Valls, en alguns dels quals també es mostraran motocicletes i fins i tot patinets. A mes a més, les persones que visiten Firauto, a l’igual que els clients dels 80 tallers associats, repartiran gratuïtament participacions per al sorteig de 2 viatges per a 2 persones a la Costa Blanca i 2.000 euros en vals descompte.

El President de l’Associació de Tallers d’Automoció de la Vall d’Albaida explicava per la seua banda que en Firauto Ontinyent 2021 es podrà conèixer de prop les novetats al mercat de vehicles, incloent no sols cotxes de marques molt diverses, sinó també motos i patinets, i agraïa “les facilitats que sempre ens dóna l’Ajuntament d’Ontinyent, així com la col·laboració de Caixa Ontinyent i la implicació i esforç dels tallers participants”.

Àngels Muñoz agraia l’interès i el treball de l’associació per mantenir Firauto com “un referent de les fires de l’automòbil de tota la província” i animava a la ciutadania “a gaudir de tot allò que estem preparant per oferir a veïnat i visitants durant el cap de setmana de la Fira d’Atraccions”, tant amb Firauto com amb altres atractius dels que es donaran detalls als propers dies.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Xàtiva traurà a licitació la concessió de l’alberg Casa del Cigroner per deu anys

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat l’expedient i la convocatòria de la licitació en concurrència pública…

Gandia reforça la neteja urbana i destina fons al Palau Ducal i a ajudes escolars

L’Ajuntament de Gandia ha donat llum verda a un important conjunt de mesures aprovades en…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 30 de septiembre

Para este miércoles 30 de septiembre en Requena se esperan intervalos nubosos con lluvia escasa…

Otras noticias

Ontinyent ha presentat la seua programació per al 9 d'Octubre.
La Vall d'Albaida

Ontinyent celebrarà el 9 d’Octubre amb un festival de dansa contemporània al carrer i una dotzena d’activitats

Por Toni Cuquerella
Habitatges a la Vila projectats per Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia les obres de 12 habitatges públics a La Vila i ultima el seu nou Pla Municipal d’Habitatge

Por Toni Cuquerella
Residus abocats de forma incontrolada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent obri bosses de fem al carrer per a identificar i apercebre els infractors de la normativa de residus

Por Toni Cuquerella
Guardonats amb els Premis 9 d'Octubre d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent reconeix amb els Premis 9 d’Octubre al rector de la Universitat de València Juan Luis Gandia, l’esport i el teixit associatiu local

Por Toni Cuquerella
Immoble del carrer Tomás Valls.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia una nova execució subsidiària al carrer Tomás Valls per a estabilitzar un immoble en el centre històric

Por Toni Cuquerella
Campus d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent de la UV esgota el 100 % de les seues places i acumula més de 1.700 estudiants en llista d’espera

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?