ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Els Violincheli Brothers i l’espectacle infantil Fantasyland fan gaudir de la música a grans i menuts a la Glorieta d’Ontinyent

La regidora Àngels Muñoz destaca la varietat de les activitats d'Ontinyent en Concert per complementar la programació de les festes de Moros i Cristians
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado agosto 22, 2024
54 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1061 violoncheli brothers

Els joves germans Pablo i Alejandro Turlo, coneguts artísticament com els “Violincheli Brothers”, i l’espectacle infantil ‘Fantasyland’, feien gaudir de la música a centenars de grans i menuts aquest dimecres a la Glorieta d’Ontinyent.

Es tracta de dues de les activitats de la programació municipal Ontinyent en Concert, que, en paraules de la regidora de Festes, Àngels Muñoz, “en serveix per complementar la programació de festes de Moros i Cristians i que la ciutadania compte amb una oferta lúdica variada per a estos dies, que arribe a tots els grups d’edat”. En aquest sentit, Muñoz destacava que “les persones majors van comptar dimarts amb una festa específicament plantejada per a elles amb la Nit Gran, i aquest dimecres era torn per als xiquets i xiquetes, novament amb la música com a protagonista”. 

Així, els més menuts i menudes gaudien de vesprada de l’espectacle infantil ‘Fantasyland’, inspirat en el món de fantasia creat per Walt Disney, amb la participació de personatges com Mickey i Minnie Mouse i homenatges a pel·lícules Disney com ara ‘La Sirenita’, sempre amb la música com a fil conductor. Ja per la nit, era torn per a l’actuació dels “Violincheli Brothers”, coneguts a tota Espanya pel seu pas pel programa de televisió ‘Got Talent’. Els germans Turlo reunien families senceres per gaudir d’un espectacle amb una posada en escena que va buscar sempre la diversió i la sorpresa, que incloïa grans moments com una adaptació a violí i violoncel de la marxa Mora “Chimo” que va emocionar al públic assistent.

Àngels Muñoz destacava “el gran talent i versatilitat d’estos dos joves prodigis musicals, que ens van dur un espectacle per a gaudir per gent de totes les edats però especialment interessant per descobrir als més joves els instruments clàssics i les seues possibilitats. Ha estat emocionant i ens alegra la bona acollida que hem rebut”. 
Des de d’aquest dijous, serà el torn de les orquestres dins la programació de “Ontinyent en Concert”. Començarà Matrix Band el dijous a partir de les 01:00h; divendres, la nit de l’entrada, en la mateixa hora, serà torn per a «Conya Party»; i dissabte també a la 01:00h tornarà la macrodiscomóvil ‘Kraken Monster’. Finalment, diumenge es comptarà amb la coneguda orquestra Montecarlo. 
 

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Manises denuncia que la ampliación del aeropuerto antepone el interés económico del turismo a la salud de sus vecinos

El Ayuntamiento de Manises ha expresado su profundo malestar por la implicación que supone el…

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

El Centro de Educación Especial Pla d'Hortolans ha iniciado esta semana el traslado a su…

La calle Canalejas de Villajoyosa se hará peatonal el 5 de julio

La calle Canalejas, situada en el corazón de Villajoyosa, se convertirá en peatonal de manera…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?