ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV d’Ontinyent exigeix al govern municipal que regule l’ús dels patinets

Els socialistes reclamen cursos de seguretat viària per a usuaris, i proposen la implantació d'instal·lacions de recàrrega i aparcament
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 6, 2023
243 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9391 patinet electric

El PSPV d’Ontinyent presentarà una moció al ple ordinari de l’Ajuntament en el qual instarà les regidories de Seguretat Ciutadana i Educació perquè estudie la possibilitat d’establir un conveni de col·laboració amb la Policia Local o associacions d’autoescoles amb la finalitat que s’impartisquen cursos de formació viària específicament orientats a la conducció de vehicles lleugers (principalment patinets elèctrics) en els centres escolars, a partir del primer curs de primària.

El portaveu del PSPV, Jose Antonio Martínez, considera que la presentació d’aquesta moció està plenament justificada davant el creixement del número dels vehicles lleugers elèctrics «els joves conductors dels quals manquen de la més elemental educació viària el que dificulta la convivència en matèria de mobilitat entre vianants i trànsit».

Aquesta moció també reclamarà a l’equip de govern de Ens Uneix perquè complete l’ordenança municipal existent o bé perquè desenvolupe una específica que done resposta a tota la problemàtica en relació amb la circulació dels patinets elèctrics, fent obligatori l’ús del casc i que preveja la solució a possibles solucions d’escenes de patins abandonats que puguen impidiendir el pas dels ciutadans, principalment d’aquells que necessiten espais adaptats, i no deixant transitar amb normalitat a altres vehicles.

L’edil sociaista considera, davant la inacció continuada de l’equip de govern que coordina Jorge Rodríguez, que és necessari «recordar-los que cal treballar com fan en la resta de ciutats per a posar solucions abans que els problemes augmenten i siguen insostenibles».

La proliferació d’aquestos vehicles ha provocat que siguen nombroses les ciutats que han modificat els seus ordenances per a incloure una regulació específica. «L’assenyat és començar a treballar quan un comprova que s’estan produint canvis que necessiten regulació, però, per desgràcia, estem acostumats al fet que l’actual govern de Ens Uneix mai prenga la iniciativa, perquè això significa avançar-se a la realitat, sense que li ho exigisquen; cal posar-se a treballar, i planificar el desenvolupament de normativa i d’accions», afig Martínez.

Martínez explica que municipis pròxims al nostre ja han iniciat accions en aquest sentit, i fins i tot la Direcció General de Trànsit (DGT) ha emés una instrucció que indica que «els VMP es podran situar físicament en l’àmbit de la calçada, sempre que es tracte de vies expressament autoritzades per l’autoritat local», per tant es deixa la porta oberta a la interpretació que el consistori realitze a través d’una ordenança.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

El Hospital de Sagunt derivó 14.000 pruebas diagnósticas a la sanidad privada en 2025 por falta de personal en radiología

La gestión del Departamento de Salud de Sagunt se encuentra en el centro de la…

Reforma de la Ley Electoral: la Unió Municipalista consigue las firmas para rebajar el listón al 3% y traslada el debate a Les Corts

La campaña de movilización emprendida por la Unió Municipalista ha alcanzado su objetivo principal. La…

Ferran Bartual recibe el Ninot d’Or del Gremi Artesà d’Artistes Fallers en Foios

El Ayuntamiento de Foios ha anunciado que Ferran Bartual, regidor de Falles, será galardonado con…

Otras noticias

L'epicentre del terratrèmol s'ha situat a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Nou terratrèmol a Ontinyent: un sisme de magnitud 3,5 fa sacsejar la terra entre altres tremolors menors

Por Toni Cuquerella
Elvira Lindo.
La Vall d'Albaida

Elvira Lindo, gran protagonista de l’XI Cicle ‘Ontinyent Negre’ aquest maig

Por Toni Cuquerella
Unitat de SAMU.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Dos morts en caure un vehicle al riu Clariano a Ontinyent

Por Toni Cuquerella
Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Taula informativa d'Ens Uneix-Unió Municipalista.
La Vall d'Albaida

Ens Uneix es mobilitza a València per recollir signatures en favor d’una reforma de la Llei Electoral

Por Toni Cuquerella
IMG0549b 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent tanca 2025 amb un superàvit històric de 4,7 milions i redueix el seu deute

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?