ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV d’Ontinyent exigeix al govern municipal que regule l’ús dels patinets

Els socialistes reclamen cursos de seguretat viària per a usuaris, i proposen la implantació d'instal·lacions de recàrrega i aparcament
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 6, 2023
207 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9391 patinet electric

El PSPV d’Ontinyent presentarà una moció al ple ordinari de l’Ajuntament en el qual instarà les regidories de Seguretat Ciutadana i Educació perquè estudie la possibilitat d’establir un conveni de col·laboració amb la Policia Local o associacions d’autoescoles amb la finalitat que s’impartisquen cursos de formació viària específicament orientats a la conducció de vehicles lleugers (principalment patinets elèctrics) en els centres escolars, a partir del primer curs de primària.

El portaveu del PSPV, Jose Antonio Martínez, considera que la presentació d’aquesta moció està plenament justificada davant el creixement del número dels vehicles lleugers elèctrics «els joves conductors dels quals manquen de la més elemental educació viària el que dificulta la convivència en matèria de mobilitat entre vianants i trànsit».

Aquesta moció també reclamarà a l’equip de govern de Ens Uneix perquè complete l’ordenança municipal existent o bé perquè desenvolupe una específica que done resposta a tota la problemàtica en relació amb la circulació dels patinets elèctrics, fent obligatori l’ús del casc i que preveja la solució a possibles solucions d’escenes de patins abandonats que puguen impidiendir el pas dels ciutadans, principalment d’aquells que necessiten espais adaptats, i no deixant transitar amb normalitat a altres vehicles.

L’edil sociaista considera, davant la inacció continuada de l’equip de govern que coordina Jorge Rodríguez, que és necessari «recordar-los que cal treballar com fan en la resta de ciutats per a posar solucions abans que els problemes augmenten i siguen insostenibles».

La proliferació d’aquestos vehicles ha provocat que siguen nombroses les ciutats que han modificat els seus ordenances per a incloure una regulació específica. «L’assenyat és començar a treballar quan un comprova que s’estan produint canvis que necessiten regulació, però, per desgràcia, estem acostumats al fet que l’actual govern de Ens Uneix mai prenga la iniciativa, perquè això significa avançar-se a la realitat, sense que li ho exigisquen; cal posar-se a treballar, i planificar el desenvolupament de normativa i d’accions», afig Martínez.

Martínez explica que municipis pròxims al nostre ja han iniciat accions en aquest sentit, i fins i tot la Direcció General de Trànsit (DGT) ha emés una instrucció que indica que «els VMP es podran situar físicament en l’àmbit de la calçada, sempre que es tracte de vies expressament autoritzades per l’autoritat local», per tant es deixa la porta oberta a la interpretació que el consistori realitze a través d’una ordenança.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Un incendi destapa un cultiu il·legal de marihuana a Alberic

La Guàrdia Civil ha descobert una important plantació de marihuana arran d'un incendi declarat en…

Sagunt invertirà més de 672.000 € per millorar 30 quilòmetres de xarxa ciclopedestre

L’Ajuntament de Sagunt ha tret a licitació el contracte per a l’adequació de més de…

Instalan dos grandes plataformas metálicas que dan forma a la nueva pasarela de Paiporta

Paiporta avanza en la recuperación de la movilidad con la llegada de dos plataformas metálicas…

Otras noticias

1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

La Diputació ix al rescat per mantenir el Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit i evitar que se’n vaja a València

Por Toni Cuquerella
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

Nino Bravo s’acomiada d’Aielo de Malferit

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?