ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV d’Ontinyent demana un pla de xoc per l’augment de l’abandó de mobles vells als carrers del disseminat

Jose Antonio Martínez recalca la ineficàcia de la campanya de conscienciació de recollida de trastos que gestiona l'Ajuntament
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 10, 2023
258 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
4201 ontinyent pspv mobles abandonats disseminat

El PSPV d’Ontinyent es queixa de la proliferació d’abandonament de mobles vells i andròmines als carrers del Disseminat. Sofàs, cadires, tasses de vàter o matalassos són alguns dels objectes que els socialistes lamenten han aparegut des de fa dies el paisatge urbà d’Ontinyent i sobretot del disseminat, on afirmen que «alguns ciutadans han convertit els contenidors d’escombraries en el seu particular forat per a abandonar andròmines de tota mena en ple carrer. Aquesta situació s’ha fet insostenible».

Els soscialistes van denunciar en l’últim ple l’estat de «brutícia i deixadesa» en el qual, al seu judici, es troba en l’actualitat les zones d’aportació de residus del disseminat i de la ciutat d’Ontinyent on, sosté, hi ha «acumulació d’escombraries». Davant aquesta situació han demana tal govern local, d’Ens Uneix, que «execute un pla de xoc per al disseminat i evite que el terme municipal continue oferint un profund estat de brutícia i deixadesa».

El regidor socialista Jose Antonio Martínez recalca la ineficàcia de la campanya de conscienciació de recollida de trastos que gestiona l’Ajuntament. L’edil socialista va preguntar en l’última sessió plenària, si l’actual campanya de conscienciació d’etiquetar «els trastos» està donant algun resultat.

Martínez afirma «No és eficaç, només pegar un adhesiu groc, i deixar els mobles durant uns dies fins que l’empresa passe a recollir-los, donem una imatge descurada de ciutat». «Una ciutat tan gran com Ontinyent, una recollida a domicili setmanal és insuficient, s’hauria d’estudiar noves fórmules més efectives, ja que pegar només un adhesiu sembla insuficient» afirma el portaveu socialista.

L’edil del PSPV afirma que «de tant en tant» regidors de l’equip de govern de l’alcalde Jorge Rodríguez «es pronuncien» sobre la retirada de trastos vells «però només per a fer-se la foto i anunciar algun pla que després no s’avalua»

«Passen els mesos, però no es fa absolutament res i tant la ciutat com el terme municipal cada dia està més brut», ha afirmat Martínez, qui, aquesta setmana ha visitat diversos punts d’aportació de «trastos vells» en el terme municipal d’Ontinyent per a comprovar sobre el terreny «com la recollida de fem no és suficient i cosa que és encara més greu, un gran nombre d’estris s’acumula en els seus voltants a la vista de tots els que per allí passen».

«No és normal que s’acumule el fem i just al costat s’abandonen els contenidors, en lloc de col·locar-los en zones de fàcil accés del disseminat perquè puguen ser utilitzats», ha dit el socialista. Ha recordat que el disseminat és tant ciutat com el nucli urbà d’Ontinyent i, per consegüent, «és necessari cuidar al màxim el seu aspecte». Desaprofitaments, mobles vells, estructures d’obra i contenidors de vidre sense usar «porten mesos abandonats en un espai públic», segons fotografies captades pel grup municipal socialista.

«Tots comprenem que, a vegades el servei de recollida puga no ser suficient, però com s’observa en les fotografies estem parlant d’una deixadesa que persisteix en el temps», ha manifestat l’edil socialista, per a qui «l’aspecte que presenten alguns solars és evident que respon a mesos d’abandó».

Martínez ha considerat que el » govern d’Ens Uneix» està «abusant» de «la mentida i els falsos anuncis». «Rodríguez no assumeix que els temps han canviat i que la gent ja no tolera l’engany. No es pot tractar als ciutadans d’aquesta manera», ha sentenciat.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

Del barro a los escenarios: la cultura lidera la recuperación emocional de Chiva tras la dana

Un año después de que la catástrofe de la DANA pusiera a prueba la resistencia…

Qué valoramos en una cuidadora interna en Valencia

Cuando una familia busca apoyo para el cuidado diario de una persona mayor, no solo…

La Fundación Trinidad Alfonso lanza el FER 2026 con el foco en Los Ángeles y los “sueños reales”

El Proyecto FER ya tiene equipo para 2026. La iniciativa impulsada por la Fundación Trinidad…

Otras noticias

reunioresidus 1
La Vall d'Albaida

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

Por Pau Gómez
José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
265 ontinyent ciutat
ComarcalLa Vall d'Albaida

El sector industrial tira de la contractació i l’atur juvenil cau un 9% a la Vall d’Albaida

Por Javier Ruiz
busurba
La Vall d'Albaida

Ontinyent aprova una ordenança de mobilitat que prioritza vianants i sostenibilitat

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?