ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El PSPV d’Ontinyent acusa al govern municipal de no demanar la subvenció del programa ‘ERTEFE’ de fons europeus

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 2, 2023
148 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Els socialistes alerten que no sol·licitar l’ajuda pot suposar «una pèrdua d’oportunitats i situen Ontinyent en una posició de desavantatge respecte d’altres municipis»

El PSPV d’Ontinyent ha acusat al govern local de no haver demant la subvenció del programa ‘ERTEFE’ de fons europeus, la qual cosa pot suposar «una pèrdua d’oportunitats».

Expliquen els socialistes que el dia 16 de juny del 2022 es publicà al DOGV (Diari Oficial de la Generalitat Valenciana) les bases reguladores del Programa de contractació de personal tècnic per a la captació de fons europeus en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència.

Aquest programa d’ajudes té, com a objectiu fonamental, dotar als consistoris dels recursos humans necessaris per a gestionar aquests fons i permetre captar la major quantitat de finançament possible.

A més a més, s’hi facilitarà l’assessorament, en aquest àmbit, al teixit empresarial de pimes locals, s’hi generaran oportunitats laborals vinculades al territori i s’hi facilitarà la transformació productiva cap a una economia verda, digital i respectuosa amb el medi ambient.

«Per tant, Ontinyent, tenia al seu abast poder beneficiar-se d’aquestes ajudes, contractar fins a dos tècnics i situar-se, així, en una posició d’avantguarda que garantisca l’arribada d’uns diners que es materialitzen en projectes, inversions i un major benestar per a la ciutadania», expliquen des del PSPV. «No obstant, malauradament, una vegada fets públics els llistats de municipis sol·licitants, no apareixem enlloc» afegeixen.

El PSPV d’Ontinyent ha manifestat així que «ens preocupa moltíssim aquesta circumstància i ens preguntem per què, l’Ajuntament de la nostra ciutat, no consta entre les entitats adherides».

En paraules del candidat a l’alcaldia, José Antonio Martinez: “No estem en disposició de renunciar a aquest tipus d’oportunitats. No podem permetre’ns el luxe de no sol·licitar subvencions i aconseguir així majors recursos.”

Segons Martínez “no participar de la convocatòria suposa no comptar amb tècnics especialistes i augmenta, considerablement, el risc de pèrdua d’uns fons europeus que, si més no, resulten essencials per al nostre futur i desenvolupament”.

“De la mateixa manera, afecta la nostra competitivitat, situant-nos en una clara posició de desavantatge enfront d’altres poblacions que sí que disposaran d’aquests equips”.

«Ciutats de característiques similars com Dénia, Xàtiva, Villena o Burjassot han realitzat les seues corresponents peticions. Fins i tot l’ajuntament de València o municipis de la comarca com Aielo de Malferit i Benigànim s’han acollit a la convocatòria», conclouen.

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

El taller sobre asistentes en WhatsApp profundiza en Alzira en el uso seguro y estratégico de este canal para empresas

El Ayuntamiento de Alzira ha acogido una nueva sesión formativa centrada en el uso profesional de…

WhatsApp más allá del uso básico: formación práctica y segura en Caudete de las Fuentes

Caudete de las Fuentes acogerá el próximo 22 de enero, de 11:00 a 13:00 horas,…

Ontinyent homenatjarà el Mestre Ferrero amb un espai expositiu permanent i una programació històrica pel seu centenari

L'Ajuntament d'Ontinyent ha anunciat la creació d'un espai expositiu permanent a la Casa de Cultura…

Otras noticias

Hospital antic d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent guanyarà un hospital de llarga estada: Sanitat confirma la reforma de l’antic centre per allotjar pacients crònics

Por Toni Cuquerella
BeniganimfotoAbulaila3
La Vall d'Albaida

La Diputación financia la accesibilidad en un edificio municipal de Benigànim para personas con Alzheimer

Por Redacción ComarcalCV
Natàlia Enguix i Jorge Rodríguez han presentat els pressupostos d'Ontinyent.
ComarcalLa Vall d'Albaida

Ontinyent presenta un pressupost històric per a 2026 amb 14 milions d’euros en inversions de la Diputació

Por Toni Cuquerella
SIBILLA20241
CulturarteLa Vall d'AlbaidaNavidad

Ontinyent celebra el Cant de la Sibil·la en l’església de Santa Maria

Por Redacción ComarcalCV
SAYOGANDIADELME
La Vall d'AlbaidaNavidad

La Casa del Delme d’Ontinyent programa actividades de Navidad para todas las edades

Por Redacción ComarcalCV
Presentació del XIV Festival de Circ i Teatre d'Ontinyent.
La Vall d'AlbaidaNavidad

De pallassos a funambulisme: Ontinyent desplega pels seus carrers el XIV Festival de Circ i Teatre durant el Nadal

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?