lunes, 23 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Mercat de Nadal de comerç local d’Ontinyent s’amplia aquest any a dos caps de setmana

La regidora Natàlia Enguix destaca la decisió d’ampliar els dies "està consensuada amb les associacions comercials per donar a conèixer tota l’oferta comercial durant els dies previs al Nadal"
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 23, 2023
43 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
3853 ontinyent mercat nadal

El cap de setmana del 15 al 17 de desembre i del 22 al 24 de desembre el comerç serà protagonista a la Plaça de la Concepció amb el Mercat de Nadal. Una iniciativa que va viure l’any passat la seua primera edició i que aquest any amplia els seus dies per potenciar el comerç local durant els dies previs al Nadal.

La regidora de Promoció Econòmica, Natàlia Enguix, destacava que «el comerç local té una importància destacada dintre de l’economia local i, per això parlant amb les associacions comercials vam estar d’acord que el Nadal és una bona època per mostrar a totes i tots els visitants la gran oferta de comerços i serveis que tenim a Ontinyent i així impulsar les vendes durant aquests dies tan especials».

Així, el Mercat de Nadal s’ubicarà un any més a la Plaça de la Concepció i comptarà amb una estètica molt atractiva, amb casetes de fusta i elements decoratius que referencien a l’ambient nadalenc als països del nord d’Europa. Una idea que «que dóna protagonisme als establiments locals i complementa a la perfecció la programació d’Ontinyent il·lusiona, que presentarem en els pròxims dies», indicava la regidora.

Els comerços i establiments d’Ontinyent que estiguen interessats poden presentar la seua sol·licitud a través del Registre General de l’Ajuntament d’Ontinyent fins el dia 1 de desembre de 2023. Al tractar-se d’una activitat durant dos caps de setmana consecutius serà obligatòria la participació els dos caps de setmana (del 15 al 17 i del 22 al 24 de desembre).

El nombre màxim d’expositors és de 16, en funció de la capacitat de l’espai destinat a l’activitat. Els establiments seran seleccionats per ordre d’entrada de la sol·licitud fins esgotar el nombre de places disponibles. La sol·licitud de participació pot descarregant-se de la web www.ontinyent.es, on es poden consultar les bases de participació.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Cullera té un nou mirador a la mar en el vessant del castell després de derrocar un restaurant en ruïnes abandonat

Cullera té un nou mirador des d'on observar la mar Mediterrània. Es tracta d'un nou…

La empresa alicantina MaxiTrofeo apunta al liderazgo nacional gracias a su apuesta por la innovación, la calidad y el servicio al cliente

En una nave industrial de Xixona, entre el aroma a turrón y el ritmo constante…

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Caixa Ontinyent ha celebrat aquest dijous la seua Assemblea General ordinària, amb l'assistència del 65%…

Otras noticias

Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
La Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?