ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Centre de Dia de Discapacitats i el Centre Ocupacional d’Ontinyent tornen al 100% d’activitat per primera volta en tota la pandèmia

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 23, 2021
418 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

La vacunació de personal i persones usuàries permet recuperar la normalitat en els dos centres de gestió municipal

El Centre Ocupacional i el Centre de dia de Discapacitats d’Ontinyent tornaven esta setmana al 100% d’activitat per primera volta des del confinament de març de 2020. La regidora de Política per a les Persones, Paula Soler; la directora del Centre de Dia de Discapacitats, Susi Rodríguez; i la nova directora del Centre Ocupacional, Teresa Vilaplana, es reunien per valorar la situació a estos dos centres socials de gestió municipal, on la vacunació del personal i les persones usuàries permet ja recuperar la normalitat horària, tot i que es mantindran les mesures de prevenció de contagis.

Paula Soler explicava que “després d’haver tingut que tancar les portes de març a juny durant la irrupció de la pandèmia. Des d’aleshores, i una volta aprovats els plans de contigència, es reobria al 50% de funcionament, atenent-se en setmanes alternes a les persones usuàries. Ara per fi, amb el personal i les persones usuàries ja vacunades, podem tornar a atendre a totes i tots alhora, el què és una molt bona noticia tant per l’ajuda que és per a les famílies com per allò que suposa després de més d’un any de pandèmia».

Tant Susi Rodríguez com Teresa Vilaplana agraïen l’actitud de les families de les persones usuàries, “que han entès quina era la situació i han mantingut una actitud exemplar que ha estat de molta ajuda per fer front a la situació a tots els nivells. Amb la implicació de totes i tots, en tot aquest temps no hem tingut més que alguns casos aïllats però cap brot, cosa que parla bé de les mesures preses als centres però també de la conscienciació de les famílies”, apuntaven.

Paula Soler lamentava que tot i que el personal d’estos centres ja s’ha vacunat, el ritme de vacunació entre el personal del departament de Serveis Socials municipal està sent molt baix, «cosa que no entenem, ja que es tracta de serveis essencials que fan atenció presencial i que no mereixen menys celeritat que altres professionals als que sí s’ha vacunat ja de manera efectiva», assenyalava.

Tags: Ontinyent

Lo + leído

Prisión sin fianza para el detenido por agresión sexual en Castelló en cuya casa apareció un cadáver en un congelador

La titular de la plaza número 2 de la Sección de Violencia sobre la Mujer…

Burjassot i la Universitat de València creen la Càtedra Vicent Andrés Estellés per a blindar el llegat del poeta

El llegat i la memòria del poeta valencià més universal del segle XX disposaran d'un…

Foios instala un sistema pionero de megafonía solar para alertas que funciona sin luz ni cobertura

El Ayuntamiento de Foios da un paso decisivo en la protección de su población ante…

Otras noticias

Assemblea General de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent dispara el seu benefici net un 22% i eleva el pressupost d’Obra Social a 3,8 milions

Por Toni Cuquerella
La Conselleria ha iniciat les obres.
La SaforLa Vall d'Albaida

La Generalitat activa l’ampliació de la CV-60 amb una inversió inicial d’un milió d’euros a la Vall d’Albaida

Por Toni Cuquerella
Las temperaturas superarán los 40 grados.
Comunitat ValencianaLa CosteraLa Vall d'Albaida

Alerta por calor extremo en la Comunitat Valenciana: Xàtiva rozará los 41°C y Alicante sufrirá noches tórridas de 25°C

Por Toni Cuquerella
piscinainaug
La Vall d'Albaida

Ontinyent prepara un concert amb quatre grups a l’Estiu Jove

Por Pau Gómez
Voluntaris d'Ontinyent contra el Foc.
La Vall d'Albaida

Ontinyent activa el programa de voluntariat forestal per protegir les seues serres contra els incendis aquest estiu

Por Toni Cuquerella
Seu central de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Com redueix Caixa Ontinyent el seu impacte ambiental? Les xifres clau de la seua nova memòria sostenible

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?