ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Campus d’Ontinyent inicia les celebracions del 25 aniversari amb un homenatge a la mestra Empar Granell

Autoritats municipals, acadèmiques i familiars de la desapareguda mestra participen en l’acte inaugural inclòs a la XIII Universitat de Tardor d’Ontinyent
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 22, 2023
396 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
8063 ontinyent inauguracio actes 25 anys campus

El Campus de la Universitat de València (UV) a Ontinyent celebra aquest any el seu 25 aniversari. Una fita que iniciava les celebracions aquest dimarts amb un homenatge a la mestra Empar Granell dedicant-li nom a la sala de reunions de Torreta situada a l’última planta de l’edifici històric del Campus d’Ontinyent, així com una taula redona amb autoritats acadèmiques.

L’homenatge tenia lloc en un acte a la Aula Magna que reunia autoritats municipals i acadèmiques com l’alcalde d’Ontinyent i President de la Fundació Campus Ontinyent, Jorge Rodríguez; la vicerectora de Cultura i Esports de la Universitat de València, Ester Alba i el president de Caixa Ontinyent, José Pla, així com diversos regidors i regidores i degans de la Universitat de València. L’acte al mateix temps servia també també per inaugurar la XIII Universitat de Tardor d’Ontinyent (UTO), organitzada per la Universitat de València, l’Ajuntament d’Ontinyent, la Diputació de València, Caixa Ontinyent i la Fundació Universitària Campus Ontinyent.

Al torn d’intervencions, l’alcalde d’Ontinyent i President de la Fundació Campus Ontinyent, Jorge Rodríguez, destacava que “una de les decisions que més feliç m’ha fet al llarg d’aquests anys com alcalde és l’empenta i haber treballat per haver ampliat els estudis universitaris a la nostra ciutat” perquè en paraules de Rodríguez “una de les cuestions més transformadores que té la ciutat i, en concret el barri del Llombo, és la presència de la Universitat no sols per la quantitat de gent jove que Viu, compra i passeja per aquests carrers sinó també la transmissió de coneixement de la Universitat a la societat”.

En aquest sentit, també es pronunciava la vicerectora de Cultura i Esports de la Universitat de València, Ester Alba, destacava que el Campus d’Ontinyent “és un moment des del present i mirant cap al passat veure quins són els camins que hem transitat. Ontinyent ja és una ciutat universitària i és important des del present eixa reflexió cap als camins del futur que no sols volem consolidar sino, a més, encetar. Encetar nous reptes de manera conjunta”, indicava Alba.

Finalment, el president de Caixa Ontinyent, José Pla, recordava amb l’alcalde Jorge Rodríguez i la resta del públic present com va sorgir “de manera espontánea” la idea de celebrar la Universitat de Tardor, que en els inicis s’anomenava “Universitat d’hivern”. Pla exposava també que Caixa Ontinyent és una entitat financera que “no té accionistes. Els nostres accionistes són la societat mateixa i el que fem es retornar al voltant d’un 20% dels nostres beneficis en obra social” i en aquest sentit reconeixia que un dels projectes que “més il·lusió ens han fet és la consolidació del Campus d’Ontinyent i de la Fundació universitària”, assenyalava.

Les activitats de la Universitat de Tardor, incloses al seu torn dins la Setmana de la Ciutat Educadora d’Ontinyent, inclouen seminaris destinats a l’estudiantat dels graus i postgraus presents al Campus d’Ontinyent de la UV, així com conferències per a públic en general. Una programació que continua aquest dimecres amb una taula redona a l’Aula Magna del Campus sobre el paper de la Fundació Universitària en la creació I consolidació del Campus d’Ontinyent a partir de les 18:30h.

Al marc de la Setmana de la Ciutat Educadora, aquest dimecres tenia lloc de matí també al Campus un storytelling a càrrec de Pauline Oyoo I continuarà a les 19:30h amb concert a l’auditori i al Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana tindrà lloc la presentació del llibre “El foc i la cendra, dones creadores i tràgiques” d’Antonio Gómez.

La programació completa de la UTO es pot consultar a https://www.uv.es/adont/Díptic_XIII_UTO_23-24.pdf i la de la Setmana de la Ciutat Educadora a http://ciutateducadora.ajuntament-ontinyent.es/

Tags: admin Ontinyent

Lo + leído

La CHJ prevé acabar los trabajos en los barrancos de l’Horteta, Gallego y Pozalet en junio

Los trabajos para recuperar los barrancos afectados por la dana del 29 de octubre de…

Tres ciclistas heridos de gravedad tras ser embestidos por un turismo en Orihuela

Un grave accidente de tráfico ocurrido este miércoles en el término municipal de Orihuela se…

Antella, Algemesí y Corbera concentran algunas de las principales actuaciones del Pla Obert en la Ribera

La Ribera recibirá una inversión de 2,55 millones de euros para poner en marcha 14…

Otras noticias

José Pla i José Francisco Sanfélix han presentat els comptes de Caixa Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Caixa Ontinyent continua el seu pla d’expansió: pròxim objectiu, les comarques del nord de la Comunitat Valenciana

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
265 ontinyent ciutat
ComarcalLa Vall d'Albaida

El sector industrial tira de la contractació i l’atur juvenil cau un 9% a la Vall d’Albaida

Por Javier Ruiz
busurba
La Vall d'Albaida

Ontinyent aprova una ordenança de mobilitat que prioritza vianants i sostenibilitat

Por Pau Gómez
parkingavdalbaida
La Vall d'Albaida

Ontinyent amplia amb 125 noves places d’aparcament prop de Martínez Valls

Por Pau Gómez
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?